×GERİ SAYIM×

1K 71 14
                                    

"Oldukça uzak bir diyara gitmek istediğini söylüyorsun. Oraya, şu an yaşadığımız şekilde nasıl ulaşabiliriz ki? Tanrı hakkında sıkça konuşuyorsun; özgürlük çağrı ile gelir... Fakat benim istediğim bu değil.

Ben para, güç ve şöhret istiyorum. Tüm paranı, gücünü ve şöhretini istiyorum. Ah, şükürler olsun! Sahip olduğun her şey ile istiyorum seni..."

• Lana Del Rey - Money Power Glory


×××

Herkese merhaba,

Öncelikle şimdiye kadar beni asla yalnız bırakmayan okuyucularıma çok teşekkür ederek başlamak istiyorum...

Özellikle de sırf ben yazdım diye hemen hemen her çalışmamı okuyan belli başlı okuyucularıma. Her hikâye apayrı bir macera ve yanımda olduğunuz, desteğinizi verdiğiniz için çok teşekkür ederim.

Lafı fazla uzatmadan söylüyorum ki, maalesef bir hikâyenin daha sonuna yaklaşıyoruz.

TACIN LANETİ benim için bambaşka bir deneyimdi. Yıllar önce çok sevdiğim arkadaşım Doruk ile bu hikâyeyi kurguladığımızda, sadece iki arkadaşın arasında kurguladığı bir dünyadan ibaretti. Ama yıllar sonra kelimelere dökmeye karar verdiğimde korkularım vardı; ya düzgün aktaramazsam, ya başaramazsam, ya beğenilmezse diye... Fakat ne olursa olsun, buradayız. Ve iyi ki yazma kararı almışım.

Doruk, umarım bir gün bunu okuyabilirsin. Sana da sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Her neredeysen bilmeni istiyorum ki, seninle geçirdiğim zamanlar hayatımın en eğlenceli zamanlarındandı. Bıkmadan ve usanmadan, her hâlimi görüp yanımda olduğun için teşekkürler.

Son olarak, hikayenin finali hakkında bilgi vermek istiyorum. Son 4 bölümümüz kaldı, ardından 20. bölümde final var. Final ise iki kısımdan oluşacak. Ayrıca final bölümünde size bir sürpriz de hazırladım. Bölümün en sonunda ne olduğunu göreceksiniz.

Şimdiden iyi okumalar diliyorum.

- Zeynep Okel
2018

×××

Yıllar sonra yine buradayız.

Eski okuyucularımdan geriye dönüp de, düzenlenmiş versiyonu yeniden okuyan olur mu, emin değilim. Fakat eski veya yeni gelenler, hiç fark etmeksizin, okuyan binlerce insana sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha sunmak istiyorum.

İyi ki varsınız. Her yorum, her okuma, her beğeni ve her eleştiri beni bugün olduğum yazara dönüştürdü. 2018'de, kendisini neyin içine attığını bilmeden büyük bir risk alan ve hayatında ciddi anlamda her şeyini ortaya koyarak güzel bir hikâye çıkarmak isteyen o genç kıza borçlu olduğumu hissederek, yıllar sonra hikâyeyi yeniden düzenleme kararı aldım.

Ve işte buradayız.

Son teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Bu yıla kadar, yaklaşık beş yıllık bu muhteşem macerada yanımda olan herkese çok teşekkür ederim. Özel teşekkürlerimi sunmak istediğim bazı insanlar var ki, Tacın Laneti serisi boyunca bana katkıları inanılmazdı ve bu konuda onlara minnettarım.

Calanthe
ironius
weepingqueen

Ve ismini koymadığım daha nicesi... Sizlere çok teşekkür ederim.

İyi okumalar diliyorum!

- Zeynep Okel
2023

Tacın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin