Ráno jsem se vzbudila s očima plnými zaschlých slz. Honza už tam dávno nebyl a mně byla zima. Pomalu jsem se vyhrabala z postele a přišla ke schodům kde jsem slyšela hlasy. Přikrčila jsem se a poslouchala. ,,Honzo, chápu tě, ale prostě se situace změnila." ,,Snad jste mi něco slíbili, kluci. Víte jak na tom jsem." ,,Jo, ale teď to prostě nejde." ,,Ale co mám dělat? To není tak, že by jsme celou dobu měli byt a byli tu jen pro srandu." ,,My to chápeme, ale nejde to dál." ,,Jenže my nic nemáme." ,,Já vím." pak se do toho vložil třetí hlas. ,,Honzo, nekoukej na mě takhle. Vážně jsem se snažil, ale nevyšlo to." potom všichni utichli. Tiše jsem došla až ke dveřím pokoje dvojčat a Marti a zalezla dovnitř. Všichni tři na mě stočili svůj pohled, já se narovnala a jakobych se jim právě přikrčená nevkradla do pokoje jsem se usmála a řekla: ,,Ahoj kluci." ,,Ahoj." odpověděli zborově. Přisedla jsem si k Áďovi na postel a on mi položil ruku kolem pasu. Opatrně jsem jeho ruku setřásla a podívala jsem se na něj stylem: teď ne. On to zřejmě pochopil, trochu se stáhl a usmál se. ,,Tak kluci, o čem jste se bavili?" ,,To neřeš. Byly to.... soukromé věci." ,,Aha." odvětila jsem zaraženě. ,,Jaké by jsi chtěla mít zvířátko, Carr?" prolomil nepříjemné ticho Adam. ,,No, asi psa." ,,A jak by se jmenoval?" zeptal se Martin. ,,Úplněk." odvětila jsem. ,,Úplněk? Hodně neobvyklé jméno. I pro zvíře." řekl Adam. ,,No ty máš ohledně neobvyklých jmen co říkat." zastal se mě Tonny. ,,Fakt? Dva příklady." řekl Adam a vystrčil bradu s rádoby výhrůžným pohledem. ,,Dobře. Tvoje děti." ,,Co?" ,,Říkal si, že kdyby si měl kluka, jmenoval by se Rory..." ,,Vždyť to je normální jméno!" bránil se Adam ,,...a pak si řekl, že kdyby jsi měl holku, jmenovala by se Laureth. To už moc normální jméno není." ,,V některých částech světa ano." ,,Dobře. Druhý příklad. V dětství jsi měl kočku jménem Gatto." ,,Jako vážně?" vyprskl Martin smíchy. ,,Co znamená Gatto?" zeptala jsem se Adama. ,,No AD, co znamená Gatto, hm, řekni." řekl Tonny sarkasticky. Adam mlčel, k odpovědi se neměl. Tázavě jsem se podívala na Tonnyho. ,,Kočka. Znamená to kočka." řekl Adam otráveným hlasem. ,,Počkat. Ty jsi měl kočku, která se jmenovala kočka?" otočila jsem se na něj. ,,Jo." ,,Bože, to je cute!" řekla jsem. Adam jen zabručel a Marťa se rozesmál.
Lucy
ČTEŠ
You are my new family?! |MenT|
FanficCo se stane, když sedmnáctiletá Carly přijde o rodiče? Co když zjistí, že má bratra? !Průběžně probíhá korekce! #814 - 18.4.2018 [Start: 2017?] [Cover: červenec 2018] [Konec: 25.5.2019]