Liars

6.8K 612 2.7K
                                    

Alfalar irade bakımından oldukça güçlü yaratıklardır.

Fakat, bazı zamanlar öfkelerini kontrol etmek güçleşir, keskin pençelerini hiçbir şeyi umursamadan karşısındaki öfke kaynağına geçirmeyi ihmal etmeyebilirlerdi. Ve şimdi Alfa Louis, kesinlikle bazı zamanların içerisindeydi.

Geldikleri gölün kenarında sağa sola dönerken, arkadaşı Alfa Zayn sakince onu izliyor, öfkesini bitirmesini bekliyordu. Louis sıktığı yumruğunu büyük bir ağacın gövdesine geçirip hırlarken sesiyle birlikte ağaç dalları arasına saklanmış kırlangıçlar kanat çırpıp gökyüzüne doğru havalanmıştı.

"Lanet olsun!" Bir hırlama daha boğazından yükselirken yumruğu ard arda iniyordu ağacın gövdesine. Kabuğunun içe doğru kırılıp küçük bir oyuk açılmasıyla birlikte, eklemlerini bulayan kanı fark eden Zayn onun omuzlarından çekip kendisine çevirmişti. Louis'nin hızla inip kalkan göğsü, çatık kaşları ve açılmış burun delikleri ürkütücü havasına karanlık bir sis bulutu gibi ekleniyordu. Sivri uçlu saçlarından birkaç tutam alnına dökülmüş, kirpiğine değiyordu.

"Sakin olman gerektiğini unutma alfa."

"Haksızlıktan nefret ederim! Newt bunu hak ediyor mu, söylesene?!"

"Ne olursa olsun zararı yine sana dokunuyor alfa, kendine gel!"

Louis sertçe omuzlarını silkip alfayı göğsünden itti. Arkasını dönerek ayak tabanıyla iri bir taşı itip göle yuvarlanmasına sebep olurken ellerini saçlarına daldırıp burnundan hırslı nefesler alıp vermeye çalıştı, ki şu anda göğsü öfkeden yanarken ciğerlerine çektiği her havanın zehire dönüştüğünü hissediyordu. Ardından hızla Zayn'e dönüp parmağını ona doğrulttu. "Sırf eşim yok diye, burnu havada bir alfanın himayesi altına girebileceğimi düşünüyorsanız çok yanılıyorsunuz. Lider Newt olamaz, bu olmamalı!"

"Sence biz çok mu istiyoruz onu? Evli alfalardan birçoğu, ben de dahil bu liderliği üstümüze alacak kadar güvenemiyoruz kendimize. Ne kadar büyük bir sorumluluk olduğunu biliyorsun. Eşi olup da lider olmak isteyen tek alfa Newt, Lider de ondan başka uygun birini göremiyor. Sonuçta kimseyi zorla başa geçiremez. Biz ne yapabiliriz ki?!"

"Bilmiyorum, tamam mı? Bilmiyorum! Beni de çileden çıkaran benim bu bilgisizliğim zaten, elimde işe yarar hiçbir şey yok!"

Zayn burnundan nefesini verip Louis'nin omuzlarını tuttu. Halen daha nefes nefese mavi keskin bakışlarıyla etrafa bakınırken, arkadaşının öfkeden gözünün hiçbir şeyi göremediğini iyi biliyordu. "Aslında işe yarar bir şeyler var alfa." Sözlerine karşılık Louis anlamazca ona bakıp kaşlarını çattı.

"Ne gibi?"

"Bir eş... Bir mühür... Biriyle mühürlenmen çok kolay. Yerleşkemizin ne kadar fazla bekar betayla dolu olduğunu biliyorsun. Biriyle mühürlenirsen lider olma şansın-"

Louis dinmemiş öfkesinin yeniden gün yüzüne çıkmasıyla Zayn'i bir kez daha itip birkaç adım geriledi. Sanki bunu asla söylememesi gerekliymiş gibi dostuna inanamazca bakıyordu. "Mühürlenmek bu kadar kolay mı sanıyorsun?"

"Liderlik konumuna uygun olmak açısından söylemeye çalışıyorum. Eğer eşin yoksa lider olamazsın, sürünün de geleceği parlak olmaz. Anlıyor musun şimdi?" Louis biraz daha sakinleşti ama aklına yatmayan yüzlerce şey vardı. "Harry," diye mırıldanınca kalbindeki hızlanma sayesinde bakışlarını hızla Zayn'e çevirdi. Bunu anlayan esmer tenli alfa anlayışla gülümseyip omzunu sıktı. "İnkâr etme, ondan hoşlanıyorsun."

"Kalbini kırdım, çok kırdım... Onu değersizmiş gibi hissettirdim. Bunca şeyden sonra ona karşı ne hissettiğim önemli mi?"

Sesindeki kırgınlığa karşılık Zayn derin bir nefes aldı. "Dün gördüm onu, konuştuk biraz." Louis'nin çatılan kaşlarına güldü. Değişmeye başlayan kokusundan yoğun bir şekilde kıskançlık hissettiğini anlaması güç değildi. "Seni anlattım ona, açıkçası sinirli olsa da iyi haldeydi. Asıl önemli olan ne biliyor musun?" Louis sakin kalmaya çalışarak -ama içinde beslediği koca bir merak ve heyecanla arkadaşını beklerken Harry'nin güzel yüzü zihninde bir anda canlanmaya başlamıştı bile. "Seni istiyor dostum. O sadece alfa Louis'yi istiyor."

hum-ega | Larry ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin