Sınavlar ve alınan düşük notlar!
Hayır, sınavlar zor falan değildi. Açıkçası ilk sınavlar olduğundan sorular oldukça kolaydı ama Harry, mavi gözlü bir alfanın peşine takılmaktan değil sınavlara, okuluna bile adapte olamıyordu. Şimdi önüne matematik öğretmeninin koyduğu kağıda bakarken sıkıntılı bir nefes vermesinin asıl sebebi de buydu zaten. Kağıt boş olarak verilmiş, aynı boşlukla geri alınmıştı.
"Sınıfın genel ortalaması iyi ama bazıları görüyorum ki çalışmaya tenezzül bile etmemiş," dedi gözlüklerinin üzerinden direkt Harry'ye bakarak. Tabii bizimkinin yanakları ânında kızarmış ve bakışları ellerini bulmuştu bile.
"Peki Bayan Edwards, çözemediğim soruları sizinle yapabilir miyiz?"
"Bir sonraki derste elbette yapar-"
Öğretmenin sesini, tüm okulda yankılanan hoparlörün sesi durdurunca bütün sınıflar konuşmaya başlayacak olan müdürle sessizliğe gömülmüştü.
"Sevgili öğrenciler, iki hafta sonra yeni yıl kutlamaları için okulumuzun spor salonunda yılbaşı partisi düzenlenecektir. Katılmak isteyen öğrencilerin öğretmenlerine gerekli ücreti bırakmaları yeterli olacaktır, iyi dersler."
.
Okul çıkışında aklında yılbaşı partisinden çok sadece Alfa Louis dolanıyordu. Hızlıca eve doğru koşturdu. Kasabaya on dakikalık mesafede olan evine geldiğinde hiç vakit kaybetmeden odasına çıktı. Kendisini karşılayan bedeni görür görmez hızlanan kalbi sayesinde dudaklarına kocaman bir gülümseme belirdi. Hiç vakit kaybetmeden kollarını hızla Alfa Louis'nin boynuna dolayıp sıkıca ona sarıldı. Aynı zamanda beline sarılan kollarla gülümseyip yavaşça yumdu gözlerini.
"Her seferinde böyle sarılmayı nasıl başarıyorsun omega, aklım almıyor..."
Harry kollarını ve vücudunu ondan ayırmadan başını kaldırıp Louis'ye gülümsedi. "Galiba kendimi sadece böyle ifade edebiliyorum."
Alfa eğilip dudaklarını hafifçe onun alnına bastırdı. Omeganın kalbi yeniden hızlandı, gerçi tam olarak ne zaman onun karşısındayken normal düzeyinde atıyordu ki? Alnından başlayan sıcaklık parmak uçlarına akın etmişti. Alfayla olan yakınlığı tüm hislerini yeniden karıştırıp sevgiyle harmanlıyordu.
"Umarım derslerin iyidir," dedi düşünceyle geri çekilince. Alnında oluşmaya başlamış düşünce çizgilerini görünce gülümseyip onların üzerinden parmaklarıyla geçti. Omeganın normal yaşantısını etkilediğini biliyordu ve elbette onu kötü yönde sarsmak istemezdi; ne yönde gelişim gösterdiğini gerçekten çok fazla merak ediyordu.
"Bence biraz bana göletin etrafını gezdirmelisin. Ah, ve..." Heyecanla parlayan yosun yeşili gözleri irileşince Alfa istemeden gülümsedi. "Ve bana ok atmayı öğretir misin alfa? Bunu gerçekten çok merak ediyorum! Olivia bana senden ders aldığını söylemişti. Yani belki... Belki beni de öğretirsin?" Diye merakla kaşlarını kaldırınca, alfanın pek de kendisi kadar mutlu olmadığını fark etti. Yavaşça ciddileşmeye başlayan mavi gözlerinden dolayı heyecanı sönerken dudaklarını kenetleyip yavaşça yutkunması gerekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hum-ega | Larry ✔
WerewolfHarry sandığı gibi sıradan bir insan olma konusunda ısrarcı. Ama çevresi Alfa sürüsüyle dolu. Human?Harry-17 Alfa!Louis-21