Adalet Namluda

2.9K 205 696
                                    

Bize vatan dediler can verdik, bayrak dediler kan verdik. Boyun eğin dediler biz sadece Allah huzurunda secdeye eğildik.

Taşında gözü olanın yurduna mezar kazacağız.

Aşk güzeldir karşılığı varsa ama karşılıksız da sevilir söz konusu vatansa...




















- Söyle lan! Kartal denen şerefsizin amacı ne!? Şuan nerede?!

Kerem Komutan Hüseyin denen pisliği sorguya almıştı. Baloya katılan bütün davetliler tek tek sorguya alınmıştı ama alınan tüm davetliler normal iş adamlarıydı. Onlar bize oyun oynamıştı ama tek bir hatayla oyunlarını başa yıkmıştık. 

- Ağzımdan tek bir laf dahi alamazsınız! 

- Senin o ağzını kırar eline veririm ....................

- Komutan size küfür hiç yakışmıyor ama. 

- Sana mı soracağım lan! .........................

Kerem üst üste indirdiği yumruk darberiyle nefes nefese kalmıştı. Hüseyin ağzında ki kanı tükürüp pis pis sırıttı. Zar zor konuşuyordu,

- Kartal'ın yerini mi merak ediyorsunuz? O şuan sizin timin eceli oldu!

- Ne saçmalıyorsun lan sen!?

- Murat Altınbaş'ın kardeşi Işıl Altınbaş elimizde! Bana bir şey yaparsanız o ölür! Anladın mı komutan?

Kerem adamın yakasına yapışıp sarsmaya başladı,

- Yalan söyleme lan! Adi şerefsiz! 

- Sana yalan borcum mu var? 

- Nerede lan o zaman?!

Hüseyin Kerem'e bakıp güldü. Sinir tüm vücudunu ele geçirmişti. Karnına bir tekme attı. Adam iki büklüm olmuştu. 

- Söyle lan söyle! Amacınız ne?!

- Tamam! Tamam, dur vurma! Söyleyeceğim. 

Yakasına yapışıp,

- Söyle lan o zaman!

- Kızı Üzümlü sınır kapısına kırk kilometre kadar uzakta ki bir silah deposunda tutuyorlar. 

Adam öksürük krizine girmişti, Kerem komutan duyduklarıyla küçük çaplı bir şok yaşadı. İki saat önce Ozan Üsteğmenden aldığı bilgilere göre bizim tim o silah deposunu bulmuş ve yok edeceklerdi. Gözlerinin büyümesiyle adama baktı. Eğilip yüzüne tükürdükten sonra bir hışımla sorgu odasından çıktı. Telsiz odasına koşar adımlarla ilerliyordu. 

Kapının önüne gelip şifreyi girdikten sonra açtı. İçeriye girer girmez;

- Levent, hemen ay yıldız korakoluyla irtibata geç! Nadir, sende helikopterlerin hazırlıklı olmasını söyle! Zeynep, sende istihbarat ekipleriyle iletişime geç. Bak bakalım Kartaldan bir iz var mı?

Kerem komutanın verdiği emirler doğrultusunda herkes üzerine düşeni yapmaya başladı. Levent Kerem'in yanına gelip,

- Komutanım, Ozan Üsteğmen. 

Kerem telsizi eline alıp konuşmaya başladı,

- Üsteğmenim, Umut timinden haber alabildiniz mi?

- Hayır Komutanım. Daha iki saat olmadı iletişimi keseli. Bir sorun mu var?

Kerem komutan sıkıntıyla nefes alıp, verdi.

Kırmızı ve Beyaz'ın Çocuklar'ı ('Mesele Vatan!' Serisi 1)     TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin