Тъкмо излизахме от кафенето, когато се блъснахме в някой. Естествено, аз, с моята дезориентация, усетих как гравитацията ме дърпа и затворих очи, в готовност да тупна на земята. Но удар не последва. Когато вдигнах глава, погледът ми се срещна с чифт зелени очи, взиращи се в мен с уплаха.
-Добре ли си?-попита мило момчето.
-Д-д-да. - "Защо заекваш, по дяволите?" - добави гласът в главата ми.
-Спокойно. Как си казваш?
-Кейтлин, но можеш да ви казваш Кейт. - отговорих почти веднага.
-Добре, Кейт. Аз съм Хари.
-Хари? - учудих се аз.
-Дап. - каза просто той.
-Хари Стайлс?
-Дап. Само спокойно. С момчетата сме се събрали да обсъдим завръщането. Няма да кажеш на никой нали?
-Естествено. И се радвам, че ще се съберете. Добър отбор сте и сте сладки заедно. - "КАКВИ ГИ ДРЪНКАШ, МАМКА МУ?!" -добави подсъзнанието ми. Изчервих се.
-Благодаря ти! Е, сега тъй като виждам, че приятелите ни вече се "опознават", - добави въздушни кавички - хайде да отидем в парка, за да се реваншираме за така очакваното ни запознанство. - пошегува се Хари.
-Супер. Е, нека да извикаме флиртаджиите и да тръгваме? - усмихнах се.Тръгнахме към приятелите ни и те като чели не ни забелязаха.
-Момичета, хайде да тръгваме. Хари ни покани да отидем с тях в парка за "извинение". - отново въздушните кавички.
-Оо, да, чакай малко Кейти. Това са Луи, Лиам, Найл и Зейн. Момичета, Зейн е приятелят ми. -съобщи с усмивка Джиджи.
-КАКВО?! - казахме аз, Ел, Хейли и Соф в един глас.
-Да, точно така. -потвърди Зейн и я прегърна през раменете.Гледната точка на Найл
След разходката, пред апартамента на НайлТъкмо отключвах, когато чух 4мата идиота, които ми се водят най-добри приятели и партньори в музикалната индустрия да си шушукат нещо.
-Я, виж тии. Какво си шушукате? Да не би да заемате мястото на бабите-клюкарки, които всеки ден виждам пред блока?-пошегувах се.
-Не, Ни. Говорим си за новите ми приятелки. Готини са и са приятна компания. Да не забравим да отбележим, че са доста секси. - намигна ми Луи.
-По-джентълменски Луи. Найл може да се засегне. Все пак той се изчервява при споменаването на подобни неща. - пошегува се ОТНОВО с мен Хари.
-Да, да. Хайде, джентълмена, - посочих Хари - флиртаджията - посочих Луи - и двете църковни мишки - посочих Лиам и Зейн - да влизат вътре, имаме да вършим работа.
YOU ARE READING
HOME
RomanceХари Едуард Стайлс. (25) Човек, който знае отлично какво са пари, слава но и болка, мъка и самота. Но не знае какво е споделена любов. Приятел и съдружник с още четири момчета в музикалния бизнес. На пръв поглед - живот, мечта. Какво ли мисли той по...