Author's point of view
Съдба.
Какво означава тя? Може би някои от вас ще кажат, че е нещо като невидима сила, която управлява нашите действия, нашето бъдеще, нашия живот. Тази сила, човек или каквото и да е, е просто една измислица на хората, които не вярват на себе си и своите възможности, обвиняват съдбата за техни провали, техни нежелания, техни нещастия, дори и щастието си.
Истината е, че не вярвам в това, но ако има изобщо такова нещо ние можем да я променим, да направим нещо различно, което ще ни отличи, нещо което ще промени самите нас, ще промени живота и бъдещето ни. Нека бъдем реалисти и да кажем, че ние сме тези, които можем да променим съдбата, тези които искат и я променят. Тайната? Много е проста, повярвайте в себе си, това сме ние. Ние, най-вишето същество, което живее на планетата, можем да правим това, което поискаме, това което ни се полага.
Историята на Кейтлин и Хари не беше обикновенна, те се обичаха, обич, която е толкова силна, че може да пребори и най-злото чудовище, най-големия грешник и най-неверния изверг на този свят. Те се срещнаха случайно, те се опознаха случайно, те се влюбиха не по своя воля, но това което те искаха е да са един до друг. В живота не всичко става така както искаме, едни хора се връщат, други си отиват, това е светът, но тук. Тук ще бъде различно. Те ще бъдат различни.
Като свидетел на всички действия, случили се по между им, мога да кажа, че Кейтлин се влюби в Хари. Хари, който обичаше да прави забележки на хората, да ги поправя, да бъде стриктен, тя се влюби в същността му. Факта че той правеше всичко с много любов и желания, колко старание влагаше в работата си, в действията си, в живота си. С това той беше различен, с това той показваше, че не се сливаше със сивата тълпа и точно това привлече момичето. С това, че той беше себе си. Пред тази почти година нашите герои се влюбваха един в друг до неузнаваемост, по този начин те се поддържаха живи. Тази сила ги свари неподготвени за връзка и страхуващи се от болката, твърде силната болка, която пари, дори изгаря вътрешното ти същество до болка. Тайнственото в него, съществото му, което се усеща, дори да не го виждаш, влачещата се по телосложението му тежка аура, сякаш захваната като стоманена топка с верига съм крака му. Затворници на своята заблуда, те не осъзнават в какво се забъркват и какви последствия ще има, просто не ги интересува. Наусъзнати наркомани, пристрастени един към друг, опитват да се докоснат, дори и най-малко докосване бива превърнато в признак на любов и желание, за внимание от другия. Това беше всичко, което те искаха за себе си, да бъдат заедно. Естествено не бива да се подминава момента, когато има хора, които не одобряват връзката, които са изградили, връзка от която имат нужда и връзка която няма да могат да забравят, но и най-важното, че никога повече няма да посмеят да докоснат друг. Завинаги ще останат свързани, по душа, по сърце, по плът и по любов.
Хари изчезна, не се появи. Търсеха го, месеци на ред търсеха любимия на Кейтлин, нямаше го, сякаш се беше изпарил, превърнал в морска пяна и попаднал в дъното на необятния океан. Той изпита много повече страдания и болка, физическа, психическа, но нито едно от тях не се сравнява с едно. Болката и страхът които се изливаха вътре в него не му даваха мира, той не можеше да си представи какво би станало ако след всичко изживяно... тя просто да го преодолее.
Надежда.
Тя остава, ще бъде с тях. Само тя им остана, винаги ще живее в душите им, ще ги пази. Там някъде, дълбоко и надалеч от любовта им се простира дълбок и почти не прекосуем окан, път осеян с препядствия, тъга и болка, налага се да ги преодолеят.
Остава ни само да гадаем, но вярвам, че любовта, силната връзка по между им и нещото заради което си заслужава, побеждава.
Всички ние и самите те, си мислеха, че тяхната история привърши с трагичен край, недоизживяна любов и все още желание един за друг. И това беше самата истина.
Поне за сега...
**************************************
Хей, хей, хееееей. Тук съм отново. Не знам до къде се стигна с това, но първия чаптър на втората част ще бъде пуснат скоро. Очаквайте до няколко часа или дни в профила ми Our Infinity.
До следващия път🖤💚🖤💚
747 думи.
YOU ARE READING
HOME
RomanceХари Едуард Стайлс. (25) Човек, който знае отлично какво са пари, слава но и болка, мъка и самота. Но не знае какво е споделена любов. Приятел и съдружник с още четири момчета в музикалния бизнес. На пръв поглед - живот, мечта. Какво ли мисли той по...