chapter 24 - Plans

332 11 0
                                    

________
14.05.19.

Harry's POV

-Кейти. - прошепнах на спящото до мен момиче. Тя не се събуди, а само измрънка нещо и се намести.

През това време имах възможност да я огледам добре. Медено русата и коса, на места почти кафеникава, си отиваше перфектно с цвета на кожата и, докато се пръскаше по възглавницата под нея. Устните и, розови, леко зачервени и подути. Разтворени, което я прави още по-секси.

Прекарах пръсти през косата и и я целунах.

Започна да отваря леко очи, което ме накара да се усмихна. Продължавах за я зяпам, сякаш никога не съм я виждал преди. Сините и очи се взираха в лицето ми, което в друг случай би ме накарало да се почувствам некомфортно.

-Добро утро, Рапунцел. - усмихна се и ме целуна за малко.

-Добро да е, бебе. Как спа? -попитах я, докато се сгушвах в нея.

-Невероятно. Ами ти? - повдигна леко главата ми и ме целуна по бузата.

-Щом ти си до мен, значи съм спал като къпан. - засмях се и тя ме последва.

В същия момент алармата, която предната вечер бях нагласил да звънне точно в 10:00, се обади и развали момента ни.

-Оууу, не ми се ставаа... - оплака се тя, прегръщайки ме.

-Хайде, бебе. Трябва да ставаме. Имаме работа за вършене. Турнето започна идната седмица, а утре излиза албума. За това ще имаме една седмица що годе почивка и после започваме обиколката. - обясних и.

-Добре, добре. Вчера оправихме багажа, затова мисля, че днес просто трябва да съберем тоалетните принадлежности и други такива дреболии. - потърка очи и се изправи.

Беше облечена само с черните си бикини и бялата ми тениска, поради снощните ни занимания. Гледах я, докато се преоблича. Прехапах устна в опит да задържа възбудата си и да не сваля и малкото дрехи по нея.

-Хайде, Хаз. Отиди да си вземеш душ, а аз ще отида да приготвя кафе.-усмихна се и дойде, за да ме целуне, след което се изниза от стаята.

Станах от удобното легло и се запътих към банята. Потръпнах щом усетих студените плочки под босите ми крака. Свалих дрехите, с които бях и ги хвърлих в коша за пране. Влязох под душа и топлата вода накара мускулите ми да се отпуснат до някаква степен.

HOME  Where stories live. Discover now