Harry's POV
Колата. Хората. Фаровете. Писъците. Тялото и, което бе блъснато безмилостно от шофьора.
Както и предполагах, той избяга. Това сега не е важно.
Кейт лежи почти в безсъзнание. Нека ви върна към реалността.
Веднага се затичах към тълпата хора. Няколко момичета се разпищяха, като ме видяха, но сега те не са важни. Сега важна е тя.
Паднах на колене и усетих как очите ми започват да се навлажняват.
Държах тялото и почти 30 секунди, преди тя да затвори очи и да ме върне в настоящето.
-ПОВИКАЙТЕ ЛИНЕЙКА, ПО ДЯВОЛИТЕ! - извиках. Стреснах ги, но едно момиче веднага набра спешна помощ.
Беше красива.
Имаше медено руса коса, сини очи и лунички. Да, красива е. Но не чак толкова колкото Кейт.
Линейката която чакахме почти 10 минути пристигна.
-Господине, елате с нас. Познавам Ви. Дъщеря ми ви е голяма фенка. Ще прегледаме приятелката ви и ще Ви съобщим какво е състоянието и. Хайде! - махна ми с ръка един от лекарите, в знак да тръгна сме него.
Последвах го послушно и се качих. Още от сега мразя тази кола. Вони на препарати и като цяло на..... лекарства и болница.
През цялото време държах ръката на Кейт, защото знаех, че когато се събуди няма да иска да го правя.
Мразя се. Как позволих това да се случи? Господи, тъкмо всичко се нареждаше, а сега се обърка двойно.
Когато ме видя да се целувам с.... Мамка му,Тейлър! Точно така! Тя е имала този план! Няма да се учудя ако не е нагласила и катастрофата.
Как го позволих изобщо. Какво ми става?
"Дали още не я обичаш?" Обади се гласа в главата ми.
-НЕ! -извиках рязко и всички се обърнаха към мен, наведох глава и те продължиха с опитите си да я задържат будна.
След 3 часа
Вече 3 часа вися пред операционната.
Точно така, операция. Кейт е имала доста тежка травма в коремната област. Имала е доста скъсани връзки /А.Б. не знам дали се нарича така, не съм лекар :) /. Кръвоизливи и още доста усложнения.
От къде знам? Много просто. През цялото време бях като залепен за вратата и подслушвах всичко.
YOU ARE READING
HOME
RomanceХари Едуард Стайлс. (25) Човек, който знае отлично какво са пари, слава но и болка, мъка и самота. Но не знае какво е споделена любов. Приятел и съдружник с още четири момчета в музикалния бизнес. На пръв поглед - живот, мечта. Какво ли мисли той по...