Kaitlyn's POV
-Хари, не знам дали е правилно. Не мислиш ли, че е малко рано? - попитах момчето стоящо през мен с умоляващи очи.
-Хайде де, Кейти. Няма нищо страшно. Просто ще се видите. Нищо повече. Е, може и една вечеря. Моля теее? - примоли се сигурно за десети път Хари.
-Добре, добре. - най-накрая се примирих.
-Супер! Сега ще звънна на мама. - той наистина беше развълнуван.
Да, точно така. Хари иска да се запозная с майка му.
Не мога да разбера какъв е този негов ентусиазъм, но щом ще го направя щастлив, съм съгласна.
А пък и какво толкова? Тя не е ламя, нали?
-Бебе, става ли довечера в 20? - провикна се от другата страна Хаз.
-Да, става. - отговорих също викайки от стая в стая.
Реших да оставя Хари да поговори с майка си, докато аз си подготвя тоалет.
Мисля да е нещо удобно. Не искам да се занимавам с токчета, а пък и може да си помисли, че съм някоя кифла.
-Бебе, готова ли си? - попита Хари, отново, провиквайки се.
-Даа, ела! - той влезе в спалнята ми - Мислиш, ли че е подходящо. Не искам майка ти да си помисли нещо.
-Страхотна си! Още е рано, бебе. Спокойно. Ела долу. Момичетата ги няма. Те са при Найл, Луи, Лиам и Зейн, така че имаме целия апартамент само за нас. - дойде до мен, хвана ръката ми и ме задърпа към вратата- Искам да те гушкам долу на дивана. Хайде.
Засмях се, но тръгнах след него.
__________
19:30-Кейти имаме 30 минути да стигнем, а имаме около 20 път и, ако включим и трафика ще стигнем на време, стига да тръгнем веднага. - информира ме Хари, докато си обувах обувките.
-Да, да знам. Ето готова съм. Да тръгваме. - отворих вратата и той излезе, а аз останах за да заключа.
Качихме се в колата му, а аз бях притеснена. Хари изглежда разбра това и постави ръката си на бедрото ми, като го стисна леко.
-Спокойно. Тя ще те хареса, чу ли? А пък и да не те хареса, аз няма да скъсам с теб. Ти си невероятна и ще бъда един тъпак, ако го допусна. -говореше с усмивка, но виждах в очите му едно съмнение, която причина осъзнах чак след 5 минути.
YOU ARE READING
HOME
RomanceХари Едуард Стайлс. (25) Човек, който знае отлично какво са пари, слава но и болка, мъка и самота. Но не знае какво е споделена любов. Приятел и съдружник с още четири момчета в музикалния бизнес. На пръв поглед - живот, мечта. Какво ли мисли той по...