Chapter 14 - happy morning

376 12 1
                                    


Kaitlyn's POV

Събудих се от нахалните слънчеви лъчи, пропълзяващи към удобното легло.

Опитах се да стана, но усетих нещо тежко около талията ми.

Обърнах се леко и забелязах Хари.

Косата му беше рошава и леко разпръсната по челото му.

Устните му бяха леко отворени и похъркваше сладко. За момче хърка носта тихо.

Дори докато спеше беше красив.

Розовите устни.

Къдриците, разпръснати около главата му.

Дългите му мигли, които леко докосваха скулите му.

Полежах още около час, взирайки се в съществото, което ме кара да се усмихвам, само при споменяването на името му.

Отместих къдриците от лицето му и погалих бузката му.

Леко си размърда но не се събуди.

Реших да стана и да направя закуска и кафе.

Станах леко, но изглежда това бе достатъчно за да го разсъни.

-Хей! - проговори с дрезгавия си, сутрешен глас, който беше доста секси.

-Хей добро утро! - усмихнах му се.

-Къде отивааш? Остани при мееен. - звучеше като малко дете, но беше толкова сладък.

-Ще отида да направя закуска и кафе. Ако искаш поспи още малко.

-При едно условие. - кимнах - Искам целувка. - подсмихна се, а аз се наведох и слях устните ни за кратко.

-Когато се събудиш слез долу, ако още ме няма. Ако пък не, аз ще дойда да те събудя. Окей?

-Окей. - зави се по-добре и гушна възглавницата ми.

Излязох от стята и се отправих към кухнята.

Реших да направя бананови палачинки.

Направих сместа и започнах да правя палачинките, като цялата кухня и трапезария започна дй ухае вкусно.

Докато махах последната от тигана някой обгърна ръце около талията ми. Знаех кой е, за това веднага усмивка се появи на лицето ми.

-Какво ухае така вкусно? - попита ме слд като вече бях готова със закуската и правех кафе.

-Палачинкий. И защото искам да ти угодя, а и знам, чя обичаш банани, за това ти направих бананови палачинки. - усмихнах се и целунах бузата му.

HOME  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang