Chapter 13 - glass with wine, mr. Styles

423 16 1
                                    

Kaitlyn's POV

С Хари се бяхме разбрали да ме вземе в 20 ч. от вкъщи, а сега е 19:57.

Точно на време на вратата се звънна.

Отворих я, а пред мен стоеше Хари, облечен с обичайните си черни дънки и черна риза.

Но..... косата? Сресал си е косата? От кога я реши, за Бога?!

-Здравей! - усмихна ми се с онази мила, но красива усмивка, при която се появяват тръпчинките му.

-Здравей, Хаз! Междудругото точен си като швейцарски часовник. И какво за Бога се е случило с косата ти? От кога по тези буйни къдрици  минава четка? - бях си лепнала една от онези глупави усмивки.

-Благодаря ти! А за кастатааа..... Джема. И Лу. Надявам се знаеш коя е Лу. - почеса не зад врата, което е признак за нервност.

-Естествено, че знам коя е. Приятелки сме от цяла вечност. Лукс е най-сладкото момиченце, което съм виждала. - така си беше. Лукс беше много послушна, не плачеше, ядеше чисто и никога не искаше нищо, което не и трябва.

-Вие се познавате? Еха. И защо не знаех, че вие госпожице Брукс сте един от най-известните модели на  Victoria Secret? - усмивката беше отново на лицето му.

-Не е ставало дума, господин Стайлс. А сега, къде ще ходим? - попитах го.

-Изненада.

-Няма ли да ми дадеш нещо като жокер или нещо? - бях много любопитна.

-Неп. - намигна ми.

-Дообрее. - завъртях очи и погледнах през прозореца.

Старите къщи покрай които минахме ми напомняха на морето. На вълните и на слънцето.

На старите времена, когато с брат ми, мама и татко ходехме на почивка. Аз бях с любимия ми розов бански, а те ми се смееха, защото го носех вече 3та година и ми беше малък.

Не усетно съм се усмихнала, но с нея съм пуснала и една сълза.

Хари вече ме беше забелязъл и спря колата.

-Хей, хей, какво стана? - обърна се към мен и хвана ръцете ми - Аз ли направих нещо? Не искам да те виждам разплакана, знаеш. Моля те, кажи ми какво стана?

-Не си виновен ти Хари. Нищо не се случи. Просто си спомних как... всъщност въобще искаш ли да слушаш глупостите?

-Естествено. Всичко което е свързано с теб ме интересува. - усмихна ми се укоражително.

HOME  Where stories live. Discover now