Chapter 16 - two months

347 11 1
                                    


След 2 месеца

Harry's POV

Може би, трябва да ви въведа в събитията от тези 2 месеца.

В първите дни след като обсъдихме публичността на връзката ни, феновете възприемаха новината.

Честно казано, очаквах доста по-бурна реакция. Всъщност не стана точно така.

Приеха го мирно, може би, наистина са ме харесвали като "кандидат" за ръката на Кейти.

Да, точно така. Аз.

След като се показахме навън хванати за ръце, коментарите бяха следните

Хари пребори останалите смотаняци, които искаха Кейт.

Браво, Хари! Успя! Най-накрая, Боже. Шипвам ви😍😍

И други подобни.

Това леко ме издразни, защото изглежда е имала доста обожатели.

Несъмнено, че тя е жена, която привлича погледите дори на женените мъже, но тя е моя.

След няколко статии в които ни обвиняват в изневяра и един спор относно това, се разбрахме да не им вярваме.

Истината е, че когато казах на Кейти, че е моя, лице в лице, очаквах шамар и викове, за това че "я имам за притежание или предмет", но тя дори се усмихна, целуна ме и каза "И ти си мой, Хаз"

Не знам, каква е причината, но когато го каза, нещо в мен се раздвижи. Как ги наричат? Пеперуди? Не знам.

Както и да е.

Обичахме се.

Не искам да бързам, като и казвам, че я обичам, защото може да се изплаши, за това ще изчакам още малко.

След първия месец, бяхме по-близки от всякога. Гушкахме се, целувахме се и всичко беше наред.

Докато отново не се появи някой който не трябваше да се появява.

Кейти ми обясни, че това е бившия и. Още щом го видях разбрах, че трябваше да го мразя. Как се казваше? Алекс? Алек? Не помня.

Бяхме спокойни и се разхождахме, когато тя просто спря на място и впери поглед в една от фигурите, които се движеха около нас.

Погалих я по бузата и я попитах какво става, но тя така си стоеше, докато не забеляза, че една от фигурите се движеше право към нас.

Хвана ръката ми и ме задърпа към колата.

Но изглежда той не си мислеше така. Хвана ръката на Кейти и я приближи до себе си. Каза и нещо в ухото, което по-късно ми обясни, че е казал "Сигурен съм, че той не те чука достатъчно силно." Когато видях какво става отново се ядосах.

HOME  Where stories live. Discover now