chapter 29 - Gemma

300 10 0
                                    

Kaitlyn's POV

-Хеееееееееееееееееееееей! - поздрави ме продължително Хари.

-Приключи ли? - попитах с насмешка и се изкикотих в микрофона на телефона ми.

-Така мисля. - засмя се - Имам предложение да теб. - беше развълнуван. Това значи две неща - или ще ме накара да му сготвя нещо, или ще ме накара да отидем някъде.

-Слушам те. - отговорих набързо и сложих телефона между рамото и врата ми, за да намеря ключовете от колата ми. Сутринта някакси бях убедила Хари да си доспи, а аз да отида сама на фотосесията ми.

-Сестра ми ми се обади. - замълча замалко - Какво ще кажеш да се видим? Тримата? Тя иска да се запознаете от много време, но когато ти се запозна с майка ми, тя беше в Индия. Затова какво ще кажеш? - повтори въпроса си от преди малко.  Наистина искам да се видя със сестра му.

-Става. Къде и кога? - отговорих.

-Днес. След... половин час?

-Добре. Ще се прибера, за да се преоблека и тръгваме. Съгласен?

-Да. До след малко. Обичам те.

-Обичам те. - затворих и оставих мобилното устройство в чантата си. Запалих колата и потеглих.

След около 10 минути бях пред къщата, заради трафика. Излязох и на подтичване влязох вътре, защото нямах никакво време.

-Хари?

-В спанята. - провика се в отговор. Насочих се към стаята. Отворих вратата и заварих Хари пред гардероба със замислено изражение. Засмях се, а това изглежда го стресна, защото леко подскочи.

-Хей. - дойде, за да ме целуне.

-Хей. Как си?

-Добре. Ще те оставя да намериш нещо с което да се облечеш.

-Ще дойда след 5 минути.

-Окей. Чакам те долу. - излезе от стаята, а аз започнах да избирам дрехи. В гардероба ми нямаше нещо специално. Избрах една тениска, която харесвам, придава по-младежки вид, подмладява. Късите шорти на дъното на малката стая влязоха в употреба, обух ги и потърсих кецовете си. Бяха под леглото, дори не знам защо и кога съм ги сложила там, само знам, че Хари има навик да си слага обувките под леглото, за да са по-наблизо. Тръгнах надолу по стълбите, долу Хари играеше с телефона си, подпрял се на твърдата стена.

HOME  Where stories live. Discover now