chapter 20 - infidelity?

297 9 0
                                    

Kaitlyn's POV

С Хари сме заедно от почти  4 месеца, карали сме се, но за доста дребни неща.

Довечера той ще излиза с момчетата на "по едно питие". Отдавна не са се виждали за различен повод от записите в студиото, за това нямам против.

-Сигурна ли си, че мога да пиина по едно? - попита сигурно за десети път.

-Да, Хари. Пиини бира или там каквото искаш. Няма да ти казвам да не стигаш до други висоти, защото ти си достатъчно разумен. Не се притеснявай. - усмихнах се и отидох до него за да му оправя косата, която се мъчи да вкара в ред от 10 минути. - Ето така е по-добре.

-Благодаря. - усмихна се и ме целуна за кратко.

-Да, да. Хайде тръгвай. Ще се видим довечера. Обичам те!

-Обичам те!

Той излезе, а аз останах сама.

Преди 2 седмици Хари ми предложи за се изнеса при него. Не бях много съгласна, но с помощ на момичетата, се навих. Той беше меко казано щастлив.

И сега с къдрокосия делим една къща.

Часът е някъде към 22, така че мисля, че Хари ще се оправи.

______
02:34

Гледам някакво готварско шоу, но изобщо не чувам какво казват.

Не знам къде е Хари. Не си вдига телефона. Момчетата казаха, че си е тръгнал преди 2 часа, но още го няма.

Притеснявам се, че нещо може да му се е случило. Не е взел колата, за това или някой трябваше да го докара, или да е взел такси.

Едвам си държа очите отворени, за това ще си легна. На сутринта би трябвало да си дойде. Нали?

_____
09:03
Harry's POV

Отворих очи, но щом го направих остра болка прониза главата ми.

Спомени от снощи се появиха, но най-лошото е, че не помня завършека на вечерта.

Обърнах се на другата страна и останових, че не съм в моето легло. Така де, нашето легло.

Но кошмарното беше, че момичето до мен, не беше Кейти.

Огледах се, въпреки, че болката още ме мъчеше. О, не.

Останових, че съм у Шерил. Спомняте си я, нали? Моделът, с който ме изкараха, че сме двойка. Бяхме просто приятели, но медиите винаги могат да обърнат нещата.

HOME  Where stories live. Discover now