Kaitlyn's POVСлед разходката в парка с момичетата се прибрахме.
Момчетата казаха, че ще останат още малко, а ние си тръгнахме.
На сутринта не ми се ядеше, не бях спала през нощта и като цяло гледах тъпи предавания на дивана в хола по телевизията. Към 10 часа Джиджи слезе при мен.
-Хей, Кейт. Как спа? - попита като се прозяваше.
-Здравей, Джи. Как да съм спала, като изобщо ни съм мигнала? - казах малко по-остро отколкото исках.
-Какво? Отново ли заради него? Стига де, Кейти. Мина 1 година. Забрави го. Не може цял жимот да тъгуваш заради някакъв пиклю който не те заслужава. Не мисли за няго. Помисли малко за Хари. - намигна ми тя.
- Не знам, дали още тъгувам заради него. Мисля, че още го обичам, но не така както преди. Не съм сигурна какво изпитвам към него. А и какво за Хари? Той дори не ме поглежда. - излъгах. Много добре бях забелязала, че вчера ме зяпаше.
-Да бе, да. Вчера те гледаше като залепен, а пък и онзи тапанар не заслужава да тъгуваш заради него. - поясни.
-Знам, знам. Може би наистина трябва да забравя него и да помисля за.... - бях прякъсната от другите 3 момичета които влязоха в стаята.
-КЕЙТЛИН, ДЖИДЖИ! ИДВАЙТЕ ДА СЕ ОПРАВЯТЕ! МОМЧЕТАТА И ПО-ТОЧНО ХАРИ ИСКА ДА СЕ ВИДИМ И ТОЙ ПО-ТОЧНО ИСКА ДА ВИДИ КЕЙТ. - извика...... Хейли? Незнам. Не мога да ги различа.
-Видя ли? - намигна ми ОТНОВО Джиджи .
-Добре, добря отивам да се оправя.
-Ааа, не. Сега ние ще те оправим.
Задърпаха мя нагоре по стълбите докато не тупнах на леглото а те дапочнаха да ровят в гардероба ми.
Harry's POV
Найл ме накара да се обадя на Кейт и да я поканя на среща. Нямах смелост, за това и другите момичета ще дойдат, както и Луи, Лиам, Зейн и Найл. Та плана е следния:
1. Отивамев ресторанта
2. Вечеряме
3. Идотите си намират нещо да правят (и те са си харесали момичетата)
4. Оставаме само двамата
5. Опознаваме се
От там нататък ще видя какво ще правя. Скоро ще разбера.След 1 седмица
Kaitlyn's POV
Бях гладна. Реших да отида до магазина. Тъкмо излизах, когато някой ме дръпна за ръката и ми запуши устата с ръка. Човекът беше с маска. Не мога да го позная. Задърпа ме към някаква тъмна уличка.
YOU ARE READING
HOME
RomanceХари Едуард Стайлс. (25) Човек, който знае отлично какво са пари, слава но и болка, мъка и самота. Но не знае какво е споделена любов. Приятел и съдружник с още четири момчета в музикалния бизнес. На пръв поглед - живот, мечта. Какво ли мисли той по...