chapter 27 - holiday

271 10 0
                                    

Kaitlyn's POV

Седмица по-късно вече пътувахме към така дългоочакваната ни почивка. Летяхме към Фиджи!

Естесвено преди да заминем решихме, че ще е добре Хари да приключи със снимките на филма, а и тази седмица беше една от най-забавните.

И така преди 2 дни излязохме всички без Хаз, който беше на снимки. Браян също беше с нас и така приятелите ми се запознаха с него.

Бяхме се запътили към един от парковете. Преместихме две пейки една срещу друга, но както може би се досещате така се сгъчкахме, че най-накрая двама седнаха на тревата, а останалите бяха на пейките, които съм сигурна, че скоро щяха да се счупят след тази наша борба.

-Мисля, че един обяд няма да ни се отрази зле. - помоли се Найл, което породи смях от наша страна, защото изглеждаше като куче.

-Момчета вие правите ли нещо различно от ядене, спане и ходене до тоалетна? - попита с насмешка Соф.

-Правим секс. - изхили се Лиам до нея, а тя го удари леко по рамото. Той се престори че го е заболяло и се хвана за "наранетото" място.

-Ауч.

-Млъквай Пейн. - скастри го Зейн, който беше един от седналите в тревата. Той буквално се търкаляше, а бяла му тениска вече беше станала зелена. Джиджи беше до него и му се смееше. - Никой не е на сухо, така че...

-Не е вярно. Хейли ме е оставила на сухо и затова и се сърдя. - поясни Найл и обърна сърдито глава в противоположна посока на Хейлс, която само го прегърна през стомаха.

-Смятам, че вие сте едни глупаци. Сериозно. Не познавам по-луди хора. - засмях се на изказването на Елинор.

-Знаем. - отвърнаха всички в отговор.

-Е, скъпи дами, какво е да сте гаджета на One direction? - попита самодоволно Луи.

-Лол лол. Чакай малко. One direction не са тук. - поправих го.

-А? - объркан се обърна към мен той.

-Какво? Хари го няма. - вдигнах рамене, а те се засмяха.

-Казвам ви, че ако изляза само още веднъж с вас, хора, ще си спукам пикучния мехур. - едвам проговори през смях Браян, който вече беше паднал от мястото си и се смееше истерично до Зейн.

-Говори ни. - посочи нас момичетата Джиджи с усмивка.

Смеехме се така някъде до следобед, след което и Хари се появи, с което групата ни беше пълна.

HOME  Where stories live. Discover now