chapter 10 - will you be my girl?

395 15 0
                                    


Harry's POV

Вече чаках Кейт. Закъсняваше с 5 минути, но го очаквах. Все пак е момиче, нали?

Точно когато мислех да и се обадя тя извика името ми.
-Хари! - харесваше ми как излза от нейната уста.

-Хей, Кейти. - отидох и я прегърнах. В първия момент се изненада, но после отвърна на прегръдката ми.

В слядващия час си говорехме за себе си. Разбрах, че е модел. Ето от къде ми беше позната.

-Трябва да ти призная нещо! -казахме в един глас и се засмяхме.

-Първо ти! -отново заедно .

-Не, ти! -отново.

-Добре, това става зловещо. Нека си пръв. - подкани ме.

-Добре.... -въздиша - Кейт.... аз..... мамка му.... аз съм шибано влюбен в теб, Кейтлин. Да, казах го. Най-накрая го казах. Не мога да повярвам, че така разко ти го казвам, но не мога да го сдържам повече. Когато си до мен изпитвам неистова нужда да те прегърна, да погаля медените ти руси коси, да целуна главата ти, устните ти, носът ти, челото. Искам го с цялото си съществуване и никога преди не съм се чувствал така. Това е ново, нъ ми харесва. - поех си рязко дъх след като приключих с речта си.

-Хари.... аз...... Хари, когато съм с теб искам да не де отделяш от мен, за си винаги с мен.... до мен. Наречи ме луда, но те искам. И аз съм шибано влюбена в теб, Стайлс. Това е истината. - усмихна ми се. Бях толкова кастлив в момента.

-Кейти, ще ме направиш ли най-щастливия мъж на света като станеш моето момиче? - вече се усмихнах до уши. Дори имах чувстовото, че става малко зловещо, но в момента не ми пукаше.

Тя закима енергично в съгласие. Прегърнах я толкова силно, но в същото време нежно.

Когато отделихме вратовете си едни от други, я погледнах в тези зашеметяващи сини очи.

-Сякаш мога да потъна в тези очи. - прошепнах.

Впих устните си в нейните. Господи, тези меки и плътни устни, сякаш бяха създадени за да свързани с моите.

Ухапах долната и устна, а тя изпусна стон. Използвах момента за да пъхна езика си в устатата и.

Изучавах устната и кухина обстойно, докато тя се отвреме на вряме изпускаше по някой стон.

Отделихме се задъхани, а аз допрях челото си до нейното, не сигурен какво да кажа. Исках да кажа онези 3 думи, но мисля, че беше твърде рано.

Хванах ръката и, като преплетоха пръстите ни.

След време забелязахме сладолен щанд. Каза ми да изчакам, а тя ще отиде да вземе сладолед.

Докато тя се отдалечаваше, усетих ръка на ромото си.

-Тейлър.... - прошепнах.

Докато се усетя вкуса на плътните устни на Кейти изчезна, а на негово място си поява този на замазаните с грозно червено червило устни на Тейлър.

Тъкмо щях да се отдръпна, когато чух звук от падане на пластмаса.

Изкубнах ся от хватката на кучката и видях Кейт, да стои като вкаменена. Беше изпуснала кофичките сладолед.

-Хари, защо? - прошепна толкова тихо, че чак се чудя дали не си бях въобразил.

Тя започна да ти отдалечава.

-Най-накрая сами. - проговори в ухото ми Тейлър.

-Не ти ли казах да си разкараш от живота ми?! Не искам да те виждам не разбираш ли?! За бога не искам дори да се познаваме! Остави ме на мира!- виках като обезумял.

Оставих я с отворена уста преди да може да каже нещо и хукнах слад Кейт.... изобщо не подозиращ болката, която щеше да бъди предизвикана от разигралата се прид мен гледка.....

Kaitlyn's POV

Тичах. Не знаех къди отивам, просто исках да съм далеч от него...... от тях.

Първо ми казва, че е влюбен в мен, а сега го виждам да се целува с бифшата си. Аз съм глупачка. Как можах да ме повярвам?

Да се влюби в мен? Хаха, вица на века. Та той е един от най-известните хора в целия свят. Как ще си влюби в момиче като мен?

Добре де, не бях нищо. Бях модел на Victoria Secret.

Слава имам достатъчно. Не много но достатъчно. Пари също.

Но изглежда че нямам достатъчно ум.

Докато тичах по пълните улици на L.A. чух силен звук от спирачки, писъци, фарове, Хари, който вика името ми и остра болна в коремната област.

Последното които помня беше тълпата насъбрала са около мен и Хари със насълзени очи. В следващия момент всичко потъна в тъмнина.........

**************************************

Сорри, че казвам торкова късно, но ня ми си спи. Какво мислите че ще стане? Дали Кейт ще е добре? Ще разберем. Вие коментирайте и гласувайте. Това е много важно за мен. Извинявам се ако има грешки. All the love. Xxx 💚💚💚

HOME  Where stories live. Discover now