Harry's POVСлед ката го казах вдигнах глава. Тя също гледаше към мен.
Подадох и ръката си. Тя я хвана, а аз я придърпах към мен. Тя сложи главата си на рамото ми, а ръката ми се уви около кръста и'.
Бях щастлив. Да, това е думата. Щастие.
Любов?
О, със сигурност. Какво ли чувства към мен? Дали още обича онова момче? Дано не. Дали обича мен? Дано да.
Погледите ни бяха вперени напред. Гледахме минаващите коли. Таксита които най-вероятно превозват хора, прибиращи се при семействата си. Обикновенни автомобили карани от обикновенни хора.
Понякога се чудя какво ли би било ако не бях известен. Дали щях да съм щастлив? Дали до сега щях да съм намерил момичето на живота ми? Дали щях да ке чувствам удобно в онази пекарна? Какъв ли щеше да бъде живота ми? Много въпроси, но без нито един отговор.
Но в момента не ми трябва нищо. Момичето в което може би съм влюбен е в ръцете ми и дори не подозира за топката в стомаха ми, когато тя е до мен.
Сетих се за момчетата. Найл и Хейли все още не са заедно, но се усещат искрите между тях. Естествено Лиам пръв предложи на Соф. Тя се съгласи на драго сърце. Луи и Елинор също са заедно. Личи че се обичат.
Дали си личи какво изпитвам към Кейт? Тя е...... тя е специална. Тя е красива, нежна и мила, но в същото време е чувствителна и...... знам ли? Перфектна.
Тя изведнъж потрепери. Внимателно се отдръпнах, свалих якето си и го сложих върху раменете ми. Благодари ми тихо и отново се облегна на мен.
Погледнах към часовника си и видях, че е доста късно, а тя, до колкото виждам и се спи.
-Хей, сладкиш! Не искам да си тръгваме, но стана студено и е доста късно. Можеш ла да ходиш сама? - попитах я мило.
-Добре. Да, Хари, мога да ходя. По-спокойна съм когато съм с теб. - осъзнавайки, какво каза се ококори, изчерви се, но после се засмя.
-Хайде! - отново и подадох ръката си.
Тръгнахме, а аз извиках такси. Не след дълго бяхме пред къщата им.
-Благодаря ти, Хари! За всичко! Радвам се че те имам до мен. -усмихна ми се .
-Няма за какво. И аз се радвам, че си до мен.
YOU ARE READING
HOME
RomanceХари Едуард Стайлс. (25) Човек, който знае отлично какво са пари, слава но и болка, мъка и самота. Но не знае какво е споделена любов. Приятел и съдружник с още четири момчета в музикалния бизнес. На пръв поглед - живот, мечта. Какво ли мисли той по...