Harry's POV
-Кейтлин! Какво си позволяваш?
-Ами ти Харолд? Цели 2 месеца ме беше страх да се прибера. Сега какво? Умилкваш ми се, сякаш си куче.
-И защо те е страх? Какво съм направил аз на теб, каквото да не си заслужила?
-Какво ли? Пребиваше ме седмици наред. Мразя те! Мразя те от дъното на душата си!
-Не смей да ми повишаваш тон, момиче. Каква си ти? Една пикла без мозък. Изчезни от погледа ми веднага.
-Хари беши невероятно. - прегърна ме момичето ми, а аз се сгуших във врата и.
-Наистина ли? - кимна леко, а после ме на по бузата.
Кейти ми помага със сценария във новия филм, в който ще участвам. През тези две седмици, в които с нея репетираме се получава доста добре, но не знам какво ще стане утре, когато са втората част от снимките.
Както си стояхме прегърнати започнах да я гъдиличкам. Тя изпищя и се затича из къщата. Смехът ни се чуваше в цялата къща, а най-накрая когато я хванах, я метнах на рамо и тръгнах към горния етаж. Сложих я на леглото и легнах отгоре и, като внимавах да не я смачкам.
-Боже, мразя те, за това че можеш да ме вдигаш като кукла. - все още се кикотеше, но скоро секна след като го прекъснат с устните си.
-Не е вярно. Обичаш ме. - обясних като усмивка се разполагаше на лицето ми.
-Може бии... само малко... - лек смях излезе от розовите и устни, които обожавам.
-И аз те обичам. - целунах я, но прерасна в нещо повече.
И така след половин час стояхме голи, прегърнати в леглото.
От два-три дни си мисля да отидем някъде на почивка. След турнето бяхме ужасно изморени, а сега даже ни е скучно. Живеем заедно, което ни улеснява, но времето ни минава в разходки, целувки, секс, храна, прегръдки и вечери с момчетата. Не че имам против, но просто ни трябва марко разнообразие.
-Бебе? - продължавах да въртя кичур от косата и около пръстта ми.
-Мхм?
-Какво ще кажеш да отидем на малко почивка? Да разпуснем. Може даже и групата да дойдат. - целунах косата и.
-Не е лоша идея. Ще ни се отрази добре, а и какво е почивка без шегите на Луи. - засмя се.
YOU ARE READING
HOME
RomanceХари Едуард Стайлс. (25) Човек, който знае отлично какво са пари, слава но и болка, мъка и самота. Но не знае какво е споделена любов. Приятел и съдружник с още четири момчета в музикалния бизнес. На пръв поглед - живот, мечта. Какво ли мисли той по...