chapter 28 - birthday

306 8 0
                                    

Kaitlyn's POV
12.10.19

Рожденния ми ден. Да точно така. Днес ставам на 24. Когато бях малка си мечтаех, че когато стана на 24 ще бъда известна, ще имам дъщеря и добър и лоялен мъж до себе си. Е, мисля, че мечтата ми наполовина се сбъдна.

Имам фотосесия днес, но това не ми пречи. Обичам работата си. Хари искаше да ме убеди да си остана днес вкъщи и да не работя, но отлично знаеше, че няма да стане.

-О, хайде де. Имаш рожден ден. Емили няма да се кротне, докато не те изкара от вкъщи, нали? Искаше ми се да останем днес до по-късно в леглото. - нацупи се гаджето ми и кръстоса ръце пред гърдите си.

Емили беше фотографската ми. Тя е мила, но живота я е прецакал. Самотна майка е, но това не и пречи да се усмихва. Винаги говори за сина си и доколкото знам, той е на 15 и се казва Джон. Мило момче. Виждала съм го веднъж, когато дойде, за да каже на майка си едно 'здравей', защото отиваше какво каза той на работа, а и му било из път. Поздрави ме и се запознахме. Джон беше висок, Емили ми е казвала, че играе баскетбол, с руси коси и красиви синьо-зелени очи. Разказа ми, че бил харесал едно момиче, което се казвало Кия. Показа ми и нейна снимка и разцрах защо я харесва. Тя беше много красива. Кафява коса, лунички и весело изражение, което и придава невинност. Наскоро го бях засякла да върви с момиче под ръка и когато озъснах, че е тя много се зарадвах. Оказа се, че тя е фенка на Хари и харесва връзката ни. Поиска ми автограф и снимка, на което аз не мога да откажа.

Миналия ми фотограф беше мъж. Казваше се Итън и също беше доста мил с мен. Казваха, че е пълен грубиян, но с мен не беше така. Итън беше с изрусена коса оформена в перчем и тъмни, почти черни очи. Хари дойде на една от фотосесиите и когато видя как той 'шибано флиртуваше' както се изрази той, с мен заръча да го сменят.

-Ако си мислиш, че ще позволя на Емили да запише час за фотосесия преди един следобяд, значи не ме познаваш. А пък и какво толкова. Това са само едни мизерни 2 часа. Хайде, Хааз. Покажи тази усмивка. - едва се съдържаше, но най-накрая просто ми се усмихна сладко - Браво! Само да знаеш как обичам тръпчинките ти. - пипнах една от тръпчипките му, а той се изкикоти и потърка детински мястото с ръка.

- Понякога не чудя как така си на 24. Държиш се като тийнейджърка. - констатира.

-Така е. Но тази моя страна е специално за теб. Знаеш ли защо? - попитах и легнах по корем.

HOME  Where stories live. Discover now