6.

302 19 0
                                    

DAMON

Későn értem haza, mert a műhelybe érkezett munkák nem az egyszerűségükről voltak híresek, ráadásul a takarítani való sem volt kevés. Amikor beléptem a házba és becsapódott mögöttem az ajtó, az öcsém visítva indult meg felém négykézlábon. Leguggoltam elé és vártam, amíg odaért hozzám.

- Fel. - mondja amikor leült elém.

- Tudsz te már lassan két évesen járni is, ha jól tudom.

- Nem.

- De igen. Gyere. - fogom meg a kezét és segítek neki felállni. Lassan totyogni kezd előttem. - Neked nem kéne már aludni? - emelem fel és indulok el vele a nappaliba.

- Nem. - vágja rá.

- Pedig de. - lép hozzám anya, majd elveszi tőlem az apróságot, nyom az arcomra egy puszit és megindul felfelé. - Menj enni! Kikészítettem neked! - kiált még vissza. Átmegyek a konyhába, eszek, majd benézek Axel-hez.

- Szia.

- Szia, minden oké? - kérdezem.

- Persze. Képzeld, már tudok fél órán át folyamatosan menni a mankóval más segítség nélkül.

- Ügyes vagy! - még beszélgetek vele egy darabig, majd elmegyek tusolni és aludni.

XXX

Újabb nap, újabb reggel, hogy Lana idegeire menjek. Ma is, amint megállnak odalépek az anyósülés ajtajához, de ma gyorsabb vagyok Lana-nál és meg kinyitom, mielőtt bezárhatná. Így is fogja az ajtót és befelé húzza két kézzel, de erősebb vagyok nála, ezért simán megakadályozom, hogy becsukhassa. Ledobom a táskám a lábához, majd az ülés aljához nyúlok, megfogom a vasat és Lana-t székkel együtt hátrébb tolom, miközben tiltakozni próbál. Beszállok és a lány lábait szétlökve leülök és becsukom az ajtót. Ezt ő próbálja megakadályozni azzal, hogy a kezeivel nyom előre és mondogatja, hogy ne. Megfogom a kezeit és magam elé húzom őket. Seb csak megjegyzi, hogy hülyék vagyunk, aztán beindítja a kocsit.

- Damon összenyomsz.

- Szerintem tök kényelmes. - mondom, majd lejjebb csúszok, így a párnának használva a melleit.

- Szállj le rólam!

- Kizárt.

- Tudod én kin feküdnék így? - néz rám Seb.

- Dupla D-n. - válaszolom.

- Rajta hát.

- Az ki? - kérdezi Lana.

- A barátnőd.

- Adi?

- Ja, hogy neve is van. - szólalok meg, mire Seb-bel felnevetünk.

- Idióták.

- Lehet a csaj a sok sütit, amit tegnap ettetek mellre dobja. - nézek fel Lana-ra.

- Én nem bánom. - mondja Seb, mire újra felröhögünk.

- Hogy lehettek ekkora bunkó parasztok?

- Most miért? Nem előtte mondjuk.

- Én itt vagyok és elmondhatom neki.

- Az se baj, ha bejön neki a bátyád, akkor remélhetőleg hamarosan Seb meg is fekteti és legalább nem kell hallgatnom a kanos dumáját.

- Ettől nem változott meg a véleményem arról, hogy köcsögök vagytok és csak kihasználjátok a lányokat.

The Tightest BondWhere stories live. Discover now