12.

293 19 0
                                    

DAMON

Megszólal a zsebemben a telefonom, mire én rányomok a zöld kis ikonra és fogadom anyám hívását.

- Igen?

- Szia Dam. Behívtak a kórházba, tudnál vigyázni az öcsédre? Axelnek tanulnia kell.

- Persze. 15 perc és ott leszek. - mondom és lerakom. Megkeresem Lana-t, mert Seb még használhatatlan a másnaposságtól, persze Adi-re azért ráhajtott. - Haza tudnál vinni? Vigyáznom kell az öcsémre. - kérdezem, mikor megtalálom a lányt a szobájában.

- Igen, csak átöltözöm. - mondja, majd a szekrényéhez megy, kivesz belőle pár ruhadarabot és bemegy a fürdőbe. Nem sokkal később átöltözve ki is jön, addig Adi-vel beszélgetnék, de nincs jó kedve ezért inkább hagyom. Mikor Lana elkészül kimegyünk a házból és a kocsi felé tartunk, Lana a kezembe nyomja a kulcsot, ő pedig beül hátra Adi mellé. Mikor kirakjuk Adi-t utána sem szól hozzám és az ablakon át nézelődik. Még akkor sem figyel, mikor leparkolok a házunk előtt.

- Lana! - szólítom meg, miközben a combjára rakom a kezem, mire összerezzen. - Itt vagyunk.

- Öhm... oké.

- Bejössz?

- Nem, el akartam menni venni valamit vacsira.

- Éhes vagyok.

- Alig két órája ettünk. - néz rám Lana.

- Igen, de valaki beleevett a kajámba.

- Bocsánat, hogy ekkora lelki sérülést okoztam. - forgatja meg a szemeit.

- Kárpótolnod kell érte.

- Mit szeretnél?

- Tudod van a szobámban egy elég sok mindenre használható tárgy, aminek az a neve, hogy ágy.

- Na nem. Kizárt.

- Na de Lan, olyan jó lenne.

- Nem fogok lefeküdni veled.

- Én a pizzaevésre gondoltam, de a tied sem rossz ötlet.

- Hülye. - mondja, mire én csak felnevetek. - Na elmegyünk enni?

- El. - egyezik bele mosolyogva.

- Hozom az öcsém. - pattanok ki, majd a házunk felé indulok. Ahogyan beérek rögtön keresni kezdem az apróságot. Végül Axel szobájában találom meg mindkét öcsémet.

- Sziasztok.

- Dam! - nyújtózkodik felém a pici. Rögtön fel is kapom és feldobom a levegőbe.

- Anya már elment.

- Oké. Elviszem Mateo-t, hogy tudj tanulni. Elmegyünk pizzázni, megleszel egyedül?

- Persze. Hoznál nekem is?

- Igen, hogyne. - a szobámba megyek és gyorsan átöltözöm, aztán Mateo-ra is adok másik ruhát. Mielőtt elhagynám a házat felveszek egy sapkát siltel hátrafelé. Beültem a vezető ülésre, az öcsémet pedig átadtam Lana-nak. Elindítom a kocsit és elvezetek a pizzázóig, ami anya legjobb barátnőjének a tulajdona.

- Te ki vagy? - kérdezi Mateo Lana-tól.

- Öcsi, mondtam már, hogy angolul. Tudod, hogy nem érti.

- De miért nem?

- Mert nem beszél spanyolul. Az angolt viszont érti.

- De nem tudom, hogy kell mondani.

The Tightest BondWhere stories live. Discover now