LANA
Mikor felébredek már tíz óra van, így elindulok le a konyhába, hogy reggelizzek, de közben átnézek a nappaliba, ahol Damon fekszik a kanapén, a keze lelóg, a takaró meg becsúszott a háta mögé. Visszahúzom rá a takarót, de csak hátrafordul és alszik tovább. A konyhába megyek, hogy főzzek egy jó adag kávét. Amíh várom, hogy leforrjon, addig is kiveszek egy banánt és azt kezdem enni a pultnak dőlve. Nem sokkal később társaságom akad, Damon jön be álmos arccal.
- Ha tudom, hogy banánt eszel, nem hagyom ki az elejét sem a show-nak. - áll meg velem szemben.
- Ha tudom, hogy már ilyenkor perverz vagy fent maradok a szobámban. Még fel sem ébredtél. - rázom meg a fejemet, miközben mosolygok.
- Nem kell felébrednem ahhoz, hogy észrevegyem, hogy valami provokatív dolgot csinálsz és valljuk be, sokszor csinálod. - előrébb lép és két kezével megtámaszkodik a két oldalamon. Megfogom a banánt és harapok belőle még egyet, lassan, úgy hogy közben végig a szemébe nézek.
Kicsit elnyílnak ajkai egymástól, végighúzza a nyelvét az alsó ajkán, majd fogai közé veszi. Ő az én számat bámulja, én pedig az övét. Amikor elkezd közeledni kicsusszanok a kezei közül. Egy sóhajt kiengedve a pultnak támaszkodik, miközben izmai megfeszülnek. Villámgyorsan hátat fordítok neki, majd elindulok kifelé. Az ajtóban megállok és visszafordítom a fejem.
- Damon! - szólítom meg, mire a szemeimre vezeti tekintetét, ami alapból engem nézett. - Van epres nyalókám is. - arcára kúszik egy perverz mosoly, majd kimegyek a szobából.
XXX
A fiúk és Adi elmondhatatlanul belelkesednek, amint meglátják a kezemben a rengeteg mekis kaját. Kiteszünk mindent az étkező asztalra és elosztjuk, hogy kinek mi jut.
- Seb, szerintem készülhetünk, hogy megehetjük az ő maradékaikat is. - szólal meg Damon.
- Na-na, erről ne is álmodjatok. A mi kajánkhoz hozzá nem nyúltok.
- Jól mondja. - húzza maga elé az összes kajáját Ali.
Tényleg megettünk mindent, ahogy ígértük nekik, sajnos ők is megették, de Damon volt olyan kedves és odaadta a krumplija felét miután megtudta, hogy mennyire szeretem.
- Őszintén szólva nem gondoltam. Hogy lányok tudnak ennyit enni. - dől hátra Seb a székén.
- Annyira tele vagyok. - nyöszörög Adi.
- Én is tele lennék, ha valaki nem ette volna meg a krumplimat. - sandít rám Damon.
- Te adtad oda. - nyomtam meg az első szót. - Szóval a te hibád.
- Kivetted a kezemből amikor arról beszéltél, hogy mennyire imádod.
- Szerintem te nyújtottad felém. - mosolygok, miközben eszek még egyet az Ő krumplijából.
- Mindennek ára van. - dől előre, hogy közelebb legyen hozzám és mélyen a szemembe néz.
- Átmegyek a nappaliba filmet nézni, valaki jön? - kérdezi a bátyám.
- Én. - áll fel Adi, miközben megrúgja a lábamat.
- Én kimegyek levegőzni kicsit. - indulok ki a teraszra. Megfogok egy nyalókát remélve, hogy Damon is kijön és egy plédet, mert már nincs annyira meleg. Magamra terítem a plédet és nekitámaszkodok a falnak miközben a nyalókámat szopogatom. Úgy tűnik másnak is tetszik az őszi idő, Damon lép ki az ajtón és áll meg mellettem.
- Ma valahogy mindig eltalálod ezeket a drámai kilépőket. - néz rám.
- Mit is mondhatnék, igyekszem. - veszem ki a számból a nyalókát és rávillantok egy mosolyt. Közben hátat fordítok a falnak és felhuppanok rá, így kicsit magasabb vagyok Damon-nál, de nem sokkal. Ő mellettem támaszkodik. - Köszönöm a tegnap estit. - mondom, közben pedig visszateszem a nyalókát.
- Melyik részét? Azt, hogy táncoltunk vagy, hogy smároltunk?
- A táncot, de a másik sem volt rossz.
- Nem rossz? - húzta fel a szemöldökét kissé sértetten. - Szerinted az, hogy teljesen felizgattál, az csak szimplán 'nem rossz'? - leugrok és a nyalóka végét leharapom, a pálcát pedig eldobom.
- Damon?
- Igen?
- Fogalmam sincs, hogy az-e. Én még sosem csináltam ilyesmit. Jó, egyszer már csókoltak meg, de az nem volt ilyen, te meg tapasztalt vagy. Szóval nem tudom.
- Ezzel nincs baj. Én nem bánom. De ha megcsókollak ne ilyenekre gondolj. Csak hagyd magad az érzéseidre. - mondta én pedig visszagondoltam a tegnap estére. Akartam azt a csókot és Damon úgy csókolt, hogy az agyam rövidzárlatot kapott.
- Úgy tűnik valaki nem emlékszik. - mosolyodott lép elém, ismét megtámaszkodik a két oldalamon és rám néz, nagyot nyelek és ráharapok a nyalókára. Damon megfogja az arcomat, majd ajkainkat egymásnak szorítja.
Mintha az ajkaink mágnesek lennének és vonzanák egymást. Egyből megtaláljuk a közös ütemet, majd nyelvét végighúzza a számon, mire szétnyitom az ajkaimat. Egyik kezemmel megfogom a tarkóját, a másikat pedig a hajába vezetem és belemarkolok. Mosolyog, miközben még közelebb húz magához.
Levegőért kapkodva húzódok el tőle, mintha 150 métert úsztam volna le egy levegővel. Kezei még mindig az arcomon, homlokunkat egymásnak dönti, és csak mosolyog rám. Megint végighúzza a nyelvét a száján, majd megszólal:
- Finom volt ez az epres nyalóka. - kapot tőle még egy apró csókot, amit Ali kiabálása szakít meg, aki azt akarja, hogy vigyem haza. Bemegyek, Damon-t pedig ott hagyom. Meglep, hogy a legjobb barátnőmet idegesen járkálva találom a szobámban.
- Mi történt? - kérdezem egyből.
- A bátyád bunkó.
- Mit csinált?
- Rám mászott a film kezdete után én meg hülye voltam és hagytam. Aztán közölte, hogy szívesen megdöntene, mire én ideges lettem és felrohantam.
- De eddig is így volt nem? - furcsán nézett rám. - Mármint a múltkori bulin is csókolóztatok, meg fogdosott nem? - bólintott. - Szóval valószínű, hogy azt akarja. Meg szerintem te is. Azzal, hogy hangot adott ennek, mi változik? Tudom, hogy vannak bunkó megjegyzései, de ezt te is tudtad.
- Igen, de... attól még idegesítő, hogy azt hiszi, hogy minden lány egyből ugrik csak azért, mert elképesztően szexi.
- Fuj. - vágtam rá, de ő csak a szemeit forgatta. - Le akarsz vele feküdni? - a kérdésemre meglepődött.
- Igen. - mondta, de nem nézett rám.
- Akkor dolgoztasd meg érte. Sem te, sem pedig én nem vagyunk olyanok akik csak egy egy éjszakás kaladra vágyunk. - mondtam, mire bólintott. - Ne hagyd magad. Te is akarod tudom, de ne add be egyből a derekad. A báytámnak jót tenne egy kis komolyság. - ismét bólintott.
- Hazavinnél? - kérdezte.
- Persze.
- Amúgy közted és Damon között történt valami? - haboztam a válasszal, amit természetesen igennek vett. - Micsoda?
- Útközben elmondom. - zártam le a témát, de tudtam, hogy Adi az utolsó részletig ki fog faggatni mindenről ami történt.
ESTÁS LEYENDO
The Tightest Bond
RomanceSenki nem tudja megmondani melyik az erősebb kötelék, kihez vagyunk szorosabban hozzácsatolva, a családunkhoz vagy a szerelmünkhöz? Na meg mi van akkor, ha az élet választás elé állít? Te hogy döntenél? Melyiket választanád? Teljesen saját, kitalál...