8.

300 17 0
                                    

DAMON


- Legyen szép napod! - ölelt meg anya.

- Neked is anyu! - válaszoltam, aztán kiléptem a házból és Seb kocsija felé indultam. Lana ismét hátul ült, mellette Adi foglalt helyet. Gondolom Seb-nek sem volt ellenére a tegnapi pizsipartijuk.

- Nálad könyv van? Nem vagy lázas? - lérdezi Lana ahogy beszállok a kocsiba.

- Neked is csodaszép csütörtök reggelt Lana. - mondom, mire csak a szemeit forgatja. - Ma írok.

- Miből?

- Európai gazdaság.

- Legalább Mrs. Lewkins tanítja? - kérdezi Adi utalva a leggyengébb tanárra.

- Nem. Mr. Wolren.

- Azt mondják ő a lekeményebb tanár az egész egyetemen és örömmel buktat meg mindenkit.

- Engem bír. Mondjuk engem ki nem?

- Én. - vágja rá Lana, de figyelmen kívül hagyom.

- Mr. Fulton. - válaszol Seb.

- Na ja, de nem én tehetek róla, hogy a lánya miniruhában ribanckodik részegen, hogy valaki megdugja, aztán szétkürtöli és az apja fülébe jut. Persze totál beetette vele, hogy én vagyok a hibás, mert apuci pici lánya olyan ártatlan.

- Ja. - nem beszéltünk többet, én mégegyszer átfutottam az anyagot, de valójában már tudtam és a zárthelyi dolgozat sem volt nehéz. Miután vége lett az óráimnak elmentem az öltözőkhöz, ahol már a focicsapat tagjai öltöztek épp. Seb rögtön odajött hoztám.

- Na?

- Átmentem.

- Király! Akkor ma erre iszunk.

- Ha megbukok akkor arra, csak igyunk mi?

- Nagyjából.

- Ma nem megy, majd holnap a meccs után.

- Oké. - átöltözök én is. Kimegyünk, az edző pedig közli, hogy bemelegítésnek van 5 körünk. Elkezdünk futni. Meglátom, hogy a másik oldalon épp felsorakozott Lana-ék csoportja.

- Seb! - szólok neki.

- Ja-ja, látom. Most eskü ilyen rövid gatyában van? Ez kínozni akar engem? - kérdezi Seb, nekem meg hasonló gondolatok járnak a fejemben Lana-t nézve. Az ő nadrágja sem hosszabb, mint barátnőjé-é. Lassan mögéjük érünk. Seb vállba lök, mire kiválunk a focista tömegből és a két hátul álló lány fenekére csapunk. Felsikítanak, mi meg csak tovább futunk.

- Costell! Sutcliffe! Megállj! - kiállt utánunk a tanáruk Mrs. Dornen. Erre megállunk és visszafordulunk. - Mit csinálnak?

- Azt mondta álljunk meg.

- Ide hozzám! Most! - visszasétálunk és beállunk mellé a lányokkal szembe. Lana és Adi dühös tekintettel néznek ránk. - Mit képzelnek maguk? Tiszteljék már a lányokat!

- Ó, mi tiszteljük, de ha ilyen rövid és feszülős cuccokban vannak az eléggé megnehezíti a dolgunkat.

- Ne a nemi szerveddel gondolkozzál már fiam! - szól rá Seb-re.

- Ennyi gyönyörű lánnyal körbevéve maga sem tenne a helyünkben mást.

- Ne arcátlankodj velem! - figyelmeztet most engem.

- Ugyan, ha arcátlanok lennénk, akkor ez... - hajolunk közelebb hozzá. - ...nem vonzaná annyira a csajokat.

- Plusz köröket akartok futni? - fenyegetőzik, közben a csapat elfut mellettünk. - Mert simán elintézem.

The Tightest BondOnde histórias criam vida. Descubra agora