LANA
Egy nagy csomag kajával léptem be a kórház ajtaján. Mögöttem jött Adi és Seb. Damon már ébren volt és felcsillantak a szemei amikor meglátott minket. Az ágya mellett ott állt az edző, de amint megérkeztünk el is köszönt és elment.
- Sziasztok! - köszönt Dam.
- Szia! - köszöntem én is és leültem mellé, majd megcsókoltam.
- Megkaltad a fejmosást? - kérdezte Seb, miközben lekezeltek.
- Meg hát, a következő meccsen csak félidőt enged játszani.
- Anyukád? - kérdeztem.
- Volt itt reggel, de dolgozik szóval biztos feljön majd még.
- Mit mondott?
- Nem akarja, hogy tovább dolgozzak a műhelyben, de megmondtam neki, hogy kizárt, hogy felmondjak.
- Gondolom nem örült neki.
- Nem, de megegyeztünk abban, hogy összesűrítem az órarendem, így csak 3 nap kell bemennem, két vagy három napot dolgozom normális munkaidőben és egy napot teljesen kötelező vagyok végigpihenni. - másfél órát voltunk nála bent, mikor Seb és Adi leléptek, Dam meg odaültetett az ágyára.
- Nem akarsz aludni?
- Lana, nem fogok aludni amikor itt vagy.
- Elmehetek.
- Eszedbe ne jusson. - mondta és magához húzott egy csókra. - Holnap hazaengednek.
- Eljövök érted.
- Köszönöm. Ott is maradhatnál nálunk egy kicsit. - vigyorgott ezerrel.
- Pontosan hogy érted ezt? - tudtam, hogyan és mire érti, de tudtam, hogy nem szabadna.
- Úgy, hogy mivel sajnos pihennem kell, ezért lehetnél te felül. - kacsintott rám.
- Még a kórházban, fáradtan is csak erre tudsz gondolni?
- Lana, remélem néztél tükörbe, mert amióta a csajom vagy én másra se tudok gondolni. - ez persze nem volt igaz, de megmosolyogtatott.
- Majd meglátom mit tehetek az ügy érdekében.
- Vannak ötleteim. - vágta rá.
- Mindjárt gondoltam. Na de inkább mondd, mit szeretnél enni? Hoztam sokfélét.
XXX
*egy hónappal később*
Adi, Seb, Damon és én egy grillezős, jacuzzis kis bulira készültünk. A fiúk sütötték a húst, mi pedig elkészítettük a salátát. Mind jól belaktunk belőle, aztán Seb bekapcsolta a jacuzzi-t és tíz perccel később, már bele is másztunk a jó meleg vízbe. Damon kissé lecsúszva ült mellettem a szemeit pedig behunyta. Megcsókoltam, ő pedig hagyta, hogy én irányítsak. A csengő hangja szakított minket félbe.
- Francba. - mérgelődtem, miközben kiszálltam a jacuzziból és magam köré tekerve egy törölközőt elindultam a bejárati ajtó felé. Amint kinyitottam azt, szembe találtam magam a szüleimmel. Abból, ahogyan az anyám rám nézett tudtam, hogy ennek a látogatásnak nem lesz jó vége.
- Sziasztok! - köszöntem, majd megöleltem mindkettejüket és csak utána vettem észre, hogy az iker öcséink is velük tartottak. Seth és Shane még csak 14 évesek voltak. Beinvitáltam őket, apa pedig rögtön azzal kezdte, hogy hol van a bátyám. Visszasiettem a jacuzzihoz.
YOU ARE READING
The Tightest Bond
RomanceSenki nem tudja megmondani melyik az erősebb kötelék, kihez vagyunk szorosabban hozzácsatolva, a családunkhoz vagy a szerelmünkhöz? Na meg mi van akkor, ha az élet választás elé állít? Te hogy döntenél? Melyiket választanád? Teljesen saját, kitalál...