(Na obrázku predstava o hlavnej hrdinke. A ďakujem za pomoc (@user15553093) Klaudikaaa ♥)
-----
Než začnem svoj príbeh,tak by som sa vám mala najskôr predstaviť,však? Takže volám sa Klaudia,mám 18 rokov,čierne vlasy,modré oči a po tele niekoľko tetovaní. Nikto mi neverí,že mám 18,moc skoro som dospela. A čo ma k tomu hlavne donútilo? Asi to,že keď som mala 14 rokov tak mi zomrel otec,s ktorým som mala úžasný vzťah. Zomrel pre mňa tou najhoršou smrťou. Havaroval autom,ktoré začalo horieť,otec tam zaživa zhorel. Strašne zle som sa s tým vyrovnávala,teda ešte som sa nevyrovnala. Dá sa to aj? Moja mama si myslela,že to neprežije,veľakrát mi vravievala,že tu chce zostať len kvôli mne,preto som dospela tak rýchlo,aby som sa o ňu postarala. Keď som mala 16 rokov,našla som si prvého frajera,bola som tak šťastná,ale nebolo to napokon také krásne ako som si predstavovala. Tibor,môj bývalý,ma hrozne bil,ale začal až po štyroch mesiacoch vzťahu. Asi po troch mesiacoch som sa s ním vyspala a potom to pomaličky začínalo. Najprv to začalo fackou,ale to sa začalo stupňovať a chodila som po vonku s modrinami na rukách zo silných stiskov,mala so modriny aj na nohách,pretože do mňa kopal,na tvári som mala monokle,ktoré som zakrývala make upom. Bolo to moje najhoršie obdobie. A keď som sa snažila s ním rozísť tak ma zbil ešte viac. A viete ako to skončilo? Zavreli ho za drogy a znásilnenie dvoch dievčat. Vtedy sa moje utrpenie skončilo a ja som mohla voľne dýchať. Dala som sa potetovať,vlasy som si prefarbila na čierno a začala som moc moc cvičiť. Lenže od tej skúsenosti s Tiborom neverím už žiadnemu chalanovi a aj keď ma nejaký chcel,tak ja som ho hneď odmietla. Svojej najlepšej kamarátke Sise hovorím,že skončím sama so psami.Sisa je moja najlepšia kamoška už od škôlky. Je blondínka a tiež má niekoľko tetovaní.
Dnes je štvrtok čo znamená,že idem zas do školy,kde ma to vôbec nebaví,ale som tretiačka,to znamená,že budúci rok maturujem a konečne zmiznem zo školy.
"Toto nie je normálne!"nadáva v triede Sisa.
"Čo presne?"pýta sa jej naša kamarátka Monika. Monika je veľmi tiché dievča,teda len pred ostatnými je tichá,pri nás niekedy až moc ukecaná. Nikdy nikoho nemala a nikdy ju chudinku nikto nechcel,je celkom pribratá,vôbec sa nemaľuje,každý deň má cop a je až príliš moc hanblivá,ale inak je to veľmi dobré dievča.
Zhlboka sa nadýchla Sisa. "Tá párty na ktorú som mala včera ísť sa zrušila!"vyhlásila nahnevane. Sisa je známa tým,že je na každej párty a miluje spoločnosť chalanov.
"Sisa,tak vieš čo? Mne písal môj kamoš Dušan,že zajtra je sám doma,bude tam mať nejakých kamarátov dvoch a že mám zobrať nejaké baby mi povedal,tak mohli by ste tam ísť so mnou."navrhla Denisa,ďalšia kamarátka.Denisa je z bohatej rodiny,jej mama je návrhárka,takže je jasné,že Denisa sa oblieka najlepšie zo školy a jej otec má vlastnú firmu.
"To naozaj? Jasné,že pôjdeme!"rozhodla Sisa a pozrela sa na mňa.
Pokrútila som hlavou. "Nikam nejdem."
"Ale áno ideš."protirečila mi. A neznášam keď to robí.
"A naschvál tam nepôjdem."odpovedala som. Som príliš tvrdohlavá a za tie roky sa mohla naučiť,že keď ma bude prehovárať viac a viac tak nepôjdem.
Mykla plecom. "Tak teda nechoď."odpovedala. "Ty prídeš o zábavu,nie my."
"Ja by som asi šla."povedala Monika.
"Pustia ťa tam vaši?"spýtala som sa jej. Jej rodičia sú moc prísny kresťania,takže všetko musí mať svoje pravidlá.
"Skúsim ich prehovoriť,už nie som malé dieťa,mám 18!"
"Okej,takže Denisa,idem ja,Monika a Klaudia nejde."rozhodla Sisa. Neznášam,keď všetko riadi.
"Možno si to rozmyslím!"prehovorila som napokon. Videla som ako sa Sisa lišiacky usmiala. Robí to naschvál?
"Už je neskoro,nepôjdeš."povedala provokatívne.
"Denisa,idem!"povedala som prísne a Denisa prikývla.
Sisa sa usmiala ešte viac. Bol to víťazný úsmev. Vždy to robí,keď dosiahne to,čo chcela. A toto bolo ono.
"Okej baby,takže zajtra o piatej príďte pred môj dom,Dušan býva oproti mne."rozhodla Denisa a sadla si na svoje miesto vedľa Martina,nášho spolužiaka. Monika si išla sadnúť dopredu a my so Sisou sme sedeli vždy úplne vzadu.
"Bude to super,uvidíš."šepla mi Sisa,myslela zajtrajšok.
Vzdychla som. Nebude to super. A viete prečo? Budú tam chalani. Hajzli!
YOU ARE READING
Ľadové srdce [DOKONČENÉ]
RomancePríbeh o 18 ročnej Klaudii. Na pohľad mrcha,no vnútri je to úžasná,milá osoba. V živote sa veľa natrapila kvôli smrti jej otca a kvôli svojmu bývalému frajerovi,ktorý ju len bil. Bude sa dať odmäkčiť alebo navždy sa bude držať ďalej od chalanov?