8.KAPITOLA

3.6K 139 3
                                    

Ráno som vstala o deviatej,umyla som si tvár,namalovala sa,obliekla,najedla a išla som na to ihrisko,kde mal mať Lukáš tréning. Chalani už trénovali a ten ich tréner im občas vynadal a občas ich pochválil.
"Dobre Lukáš,poď ešte!!!"kričal tréner. Ten ich tréner mohol mať tak 30-35,bol asi tak o 10 cm vyšší než ja a to ja mám 16 cm,takže bol dosť nízky a mal taký menší pupček. On si ma všimol a žmurkol na mňa. Fuj.
Všimla som si,že tam sedeli na tribúne ešte nejaké tri dievčatá. 
"Ahoj,ako sa voláš?"prihovoril sa mi tréner.
"Klaudia."odpovedala som nezaujato a pozerala na hráčov.
"Ja som Matúš.Máš tu niekde frajera?"spýtal sa ma a pozrel smerom na bežiacich chalanov.
Pokrútila som hlavou a on si zakusol do pery. "Takže ťa baví futbal?"
"Prišla som pozrieť kamaráta Lukáša."odpovedala som a zazrela po ňom.
"Hm,takže Lukáša,je to najlepší hráč v tíme."uznal. "Nezašla by si niekedy na drink?"
"S vami? Určite nie."
"Nevykaj mi,nie som až tak starý."zasmial sa. "Mám len 32 rokov."
"Že len."zasmiala som sa. "Ja mám 18,takže ste pre mňa starý."
"Ale už som skúsený."žmurkol a poškrábal sa na rozkroku. 
Zatvárila som sa znechutene.
"Máš pekný náhrdelník."povedal,ale ja som žiadny nemala,takže bolo jasné,že mi pozerá na prsia.
"A vy ste pekný úchyl."odpovedala som mu.
"Pán tréner?"zvolal naňho nejaký chalan s peroxidovými vlasmi.Ich tréner Matúš sa k nemu hneď otočil a niečo si povedali a chalani to začali robiť. Cez prestávku si ma Lukáš všimol a pribehol ku mne na lavičku aj s fľaškou vody v ruke a sadol si vedľa mňa.
"Ty si prišla? To som taký rád."povedal s úsmevom na perách.
"Prišla som,čo by som robila doma?"
Mykol plecom. "Čo ti ja viem?"
"Ten váš tréner je úchylák."povedala som.
"Prečo?"nechápal.
Povedala som mu čo sa stalo a on ma počúval s nadvihnutým obočím.
"To čo mu šibe? Šak má ženu a dieťa na ceste."
Nadvihla som obočie. "To je taký debil...presne pre toto je môj názor na chalanov taký aký je."povedala som rozhodne. Presne bol tým príkladom ten Matúš. Má ženu a balí inú. Hajzel!
"No tak toto ma dosť zasiahlo."povedal a chytil sa za srdce. "Auuuu."zvolal a hlavu namieril na nebo.
Zasmiala som sa. "Môj názor poznáš,nikto ho len tak ľahko nezmení."
Prikývol. "Ako myslíš,veď je to tvoja vec,ale ja viem aká je pravda,že nie každý je taký."mykol plecom a pozrel sa na mňa tými hnedými očkami. Dala som si ruku na oči a on sa zasmial so slovami čo je?
"Zase ten pohľad."povedala som.
Smial sa. "Ona sa roztopila!"zakričal a všetci chalani sa na nás otočili. "Potrebujem ju hodiť do chladničky!"kričal.
Stiahla som ho za ruku aby si sadol na lavičku a on aj tak spravil.
"Počuj,dnes bude nejaká párty v meste. Ja,Dušan,Dalibor a ešte nejaký ľudia od nás ideme,tak ak chceš tak prídi s kamoškami,trošku sa zabaviť."napodobnil tanec.
Usmiala som sa. "Uvidím. Poviem babám,možno pôjdeme."
Potom naňho zakričal tréner,že je koniec prestávky,tak sa rozbehol na ihrisko a znova trénovali. Potom pri konci už sa začali chalani blázniť a naháňať,bolo to všetko také zlaté.
"Prestaňte!Ste zas ako deti!"kričal tréner,ale im to bolo jedno. Chalani po sebe skákali a naháňali sa ako malé deti. Smiala som sa na nich. Asi po desiatich minútach prestali a išli sa prezliecť. Rozhodla som sa,že počkám na Lukáša a tie tri dievčatá čakali ešte tiež. Vždy keď prešiel nejaký chalan okolo tak sa tam topili nad nimi. Čo im šibe? Sú to len chalani.Niektorí vyzerajú tak na 13 rokov a majú peroxid na hlave. Ja to tak neznášam. 
"Futbalisti sú sexy."zvolalo jedno dievča.
"Tomu veeeer!"zakričalo druhé.
Nikdy som nechápala čo sú tie dievčatá až tak príliš mimo. A aj keď sú,tak nech to toľko nedávajú najavo. O chvíľu vyšiel Dalibor.
"Čauko. Dnes sa vidíme na párty?"spýtal sa ma.
"Možno áno."
Prikývol a odišiel. Baby sa za ním ešte otáčali. Hneď nato vyšiel Dušan a tiež ma pozdravil a baby sa znova otočili,ešte k tomu na Dušana! Och! Vyšli ešte ďalší dvaja a potom už Lukáš.
"Ty sa ma takto čakala? Myslel som,že odídeš."povedal prekvapene.
"Bez rozlúčenia? To by nebolo slušné."povedala som pobavene. "Neofúkne ťa keď máš morkú hlavu?"spýtala som sa ho.
Prehrabol sa vo vlasoch. "Nemalo by,som zvyknutý.Odveziem ťa domov?"
"Ako chceš."
Nasadli sme teda do auta a išli sme smerom ku mne. "Tie dievčatá z teba neodkusli?"spýtal sa ma mysliac na tie baby z ihriska.
"Prečo?"
"No...oni sú tak trošku posadnuté nami. Chodia na každý tréning a už sa ma asi trikrát pokúšali pozvať na zábavu alebo do postele,vždy som ich odmietol,sú príliš doterné a preafektované."povedal zhnusene.
Zasmiala som sa. "Tak ako...slintali nad chalanmi až moc,ale nevšímala som si ich či zazerajú alebo čo. Mne je to úprimne celkom jedno."
"Správny prístup...ale oni už takto navrhovali nejaké vecičky aj iným chalanom,takže môžeš si spraviť vlastný názor."
Potom sme už zastavili pred mojím domom. "Tak dnes večer o ôsmej bude párty v Starom klube,tak dojdite s babami."povedal.
Prikývla som. "Napíšem im,ďakujem za odvoz,ahoj."kývla som mu a odišla domov,kde som sa najedla a za dve hodiny som išla ešte cvičiť. Potom som napísala babám o tej párty,jasné,že chcú ísť. Takže na dnes večer mám program. Párty!

Ľadové srdce [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now