Už je večer. Dala som si na seba červené obtiahnuté šaty,ktoré končia kúsok pod zadkom a k tomu som si dala vysoké topánky,vlasy som si vyžehlila a išla som za Sisou,ktorá býva odo mňa tak 5 minút pešo.
"No poďme."hnala som ju už u nej.
"Dobre,veď čakaj,ešte si namaľujem pery."povedala. Začala sa hrabať medzi rúžmi a napokon vytiahla jeden červený a druhý ružový. "Ktorý?"otočila sa na mňa s oboma v ruke.
"Ružový."odpovedala som.
Začala si maľovať pery,potom sa na seba ešte pozrela do zrkadla,usmiala a išli sme.
"Strašne sa teším...a ešte tam bude aj Lukáš!"vyhlásila.
Prekrútila som očami. Keby vedela,že som s ním dnes bola a ešte aj včera tak by ma priškrtila. O pár minút sme už boli v podniku. Začali sme pohľadom hľadať niekoho od nás,ale nikoho sme nevideli. Odrazu na nás odzadu niekto vybafol. Bola to Monika,ktorá už mala trošku vypité.
"Poďte za mnou!Sme až tam vzadu."kričala aby ju bolo počuť cez hudbu. Išli sme teda za ňou. Išli sme až nakoniec podniku,kde bol veľký stôl okolo ktorého boli stoličky a gaučík,kde už sedeli chalani a aj baby.Privítali sme sa s nimi. Sisa sedel vedľa Lukáša a ja oproti nemu. Čašník nám priniesol nejaké drinky a ja som si to hneď do seba šupla aby som sa trošku odviazala. Za takú pol hodinu už mala Sisa dosť vypité,preto začala tancovať na parkete a niektorí sa k nej pridali. Ja som zostala sedieť spolu s tou Paťou.
"Tá tvoja Sisa si vie pekne užívať."povedala pobavene Paťa.
Prikývla som. "To áno. Ja pôjdem tiež tancovať,ale ešte si vypijem trošku a až potom."povedala som a potiahla si z vodnej fajky.
"Poď Klaudia!!!"kričala na mňa Sisa. Dala som si ešte jeden pohárik a išla tancovať. Vlnila som sa a skákala. Všetci sme boli v dobre náladičke. Odrazu sa pri mne objavil nejaký mladý chalan v mojom veku. Som síce na starších,ale tento nevyzeral vôbec zle. Tancoval blízko mňa,občas sme sa spolu chytili a vlnili sa spolu.
"Ako sa voláš?"spýtal sa ma,ale musel cez tú hudbu kričať."Klaudia a ty?"
"Matej."
Tancovali sme ďalej. Stále mi rozprával nejaké vtipy a ja som sa smiala. Odrazu sa hudba spomalila a my sme sa od seba stále nepohli. Chytil ma okolo bokov ja jeho okolo krku a pomaly sme sa vlnili.
"Si výborná tanečnica."povedal s úsmevom na perách čím ukázal svoje biele zuby.
"Och ďakujem,to si cením. Aj ty si dobrý."
Zasmial sa. "Kedysi som bol riadne drevo. Ale tým,že som chodil na rôzne párty tak sa to zlepšilo."
"Ja som talent od malička."povedala som zo smiechom.
"O tom nepochybujem."žmurkol a to vo mne vyvolalo hrejivý pocit. Pomaly sa blížil k mojím perám a ja som chcela ochutnať tie jeho. Už som sa dlho nebozkávala,chcem si to znova pripomenúť,preto som ho chytila zo zadu na hlave a pritiahla k sebe. Naše pery sa spojili. Bozkávali sme sa v strede parketu. Jeho ruky o chvíľu pristáli na mojom zadku. Mala som chuť na všetko o čo som prišla odkedy som slobodná.
"Jééééj! Klaudia ideeeš!!"kričala nadšene Sisa. V tom sa mi pred očami objavili spomienky na Tibora,to ako ma mlátila,ale neodtiahla som sa. No zrazu som mala pred očami Lukáša a rýchlo som sa odtiahla.
"Prepáč."povedala som Matejovi a odišla si sadnúť. Lukáš na mňa prekvapene hľadel. No keď sa naše pohľady stretli tak on odvrátil zrak a odišiel preč.
Rýchlo za mnou pribehla Sisa. "Ty čo si sa odtiahla? Konečne si sa olizovala!!! A ešte aký fešák!"
"Nie je to môj typ."mykla som plecom.
"Ani Tibor nebol."povedala s nadvihnutým obočím.
Mykla som plecom. "Vidíš? Presne pre toto som sa odtiahla. Spomenula som si naňho."tak celkom to nebola pravda,ale nevadí. "Inak kam zmizla Monika a Dušan?"spýtala som sa.
"Neviem."mykla plecom.
"No musím ju nájsť...pokiaľ je s ním tak to nie je moc bezpečné."začala som sa o ňu báť.
Mávla nad tým rukou. "Prosím ťa! Nič jej nehrozí. Veď snáď nie je taká hlúpa."
"Lenže je celkom naivná,hlavne keď nikoho ešte nemala,ľahko sa nechá zbaliť."odpovedala som a išla ju hľadať. Na parkete nebola a ani na toaletách. Zavolala som jej,ale nezdvíhala. Kde je dopekla?! V kontaktoch som našla číslo na Dušana tak som mu zavolala. Ani ten nezdvíhal. Išla som pozrieť ešte na terasu a ani tam neboli.
"Čo tu robíš?"spýtal sa ma Lukáš.
"Neviem nájsť Moniku a ani Dušana. Bojím sa o ňu. Určite je s ním a čo ak jej niečo spraví?"
"Neboj sa,nájdeme ich a nič jej nebude,sľubujem."povedal,dotkol sa jemne môjho chrbta a usmial sa. "Inak toho chalana,s ktorým si sa bozkávala...ty ho poznáš?"
"Nie."odpovedala som. "Ale to nie je podstatné,poďme nájsť Moniku."v tom mi však zazvonil telefón. Monika! Rýchlo som to zdvihla. "Kde si?!"zhúkla som.
"Buď vklude,je mi fajn,neboj sa o mňa,ale...už sa na párty dnes nevrátim."povedala pokojným hlasom a vypla ma. Super,fakt!
"Je v pohode?"spýtal sa ma.
Prikývla som.
"Tak vidíš,ja som ti to hovoril. Poďme ešte medzi ostatných,nech nie sú sami."navrhol a tak sme išli. Všetci sa zabávali a my sme sa k ním pripojili.Niečo sme ešte popili a potom sme už odišli každý domov. Ja som sa doma hneď zvalila do postele a pokojne zaspala.
YOU ARE READING
Ľadové srdce [DOKONČENÉ]
RomancePríbeh o 18 ročnej Klaudii. Na pohľad mrcha,no vnútri je to úžasná,milá osoba. V živote sa veľa natrapila kvôli smrti jej otca a kvôli svojmu bývalému frajerovi,ktorý ju len bil. Bude sa dať odmäkčiť alebo navždy sa bude držať ďalej od chalanov?