Capitolul 9

592 61 13
                                    

Suntem amândoi treziți de o găleată imensă cu apă ,turnată bine-înțeles de Yoona și Jungkook.
-Treziți-vă adormiților că trebuie să plecăm ,țipă Yoona
-Cât este ceasul? întreabă Tae somnoros
-Îi ora 6.

Mă ridic din pat ,tragându-l și pe Tae după mine.

Ne îmbrăcăm rapid luam bagajele ,le punem în mașină și mergem spre aeroport.

După aproape 15 minute ajungem la aeroport.

Facem tot ce era de facut ,iar mai apoi așteptăm avionul. Nici eu ,dar nici Yoona nu ne-am uitat pe bilete unde mergem ,așa că rămâne încă o surpriză.

Îl văd pe Tae cum se uită insistent pe acel ecran unde apăreau avioanele care urmau să decoleze.
-Tae, dar totuși, care este zborul nostru? îl întreb eu?
-A 3-a cursă ,îmi răspunde sec

Mă uit pe tabel
1.Seoul ~Paris
2.Seoul ~Londra
3.Seoul ~New York

-New York?! țip în gura mare
-Ce? întreabă Yoona confuză
-Mergem în New York! țip eu la ea
-Serios?! zice ea uimită

Băieții nu răspund nimic ,doar dau din cap în semn de aprobare.
Eu și cu Yoona eram așa fericite. Adică să ajungem în New York?! Ce să mai zicem? Avem niște iubiți minunați!

-Haideți ,spune Tae, trezindu-mă din visare.

În avion era plictiseală mare ,eu stăteam lângă Tae, iar Yoona lângă Jungkook.

Eu și Tae am adormit cu căștile în urechi ,iar Yoona și Jungkook se jucau ca doi copii mici.

Pe la jumătatea cursei ,când Tae și eu eram treziți ,copilașul doamnei ce stătea în fața noastră ,a venit la noi. Drept zis ,mai mult la Tae, începând să se joace cu el.
-Pitica mea! Vreau și eu un copil. zice el zâmbind larg ,cu acel copil în brațe
-Aish! Tae! Îi prea devreme! zic eu începând să râd.

Ce îi drept, este faptul că după aproximativ 10 minute în care nu mi-a lăsat iubitul să respire ,a plecat la mama lui.

Stai! Am zis cumva ca Tae îi..... Of!

"Stimați pasageri ,vă rugăm să rămâneți la locurile voastre. Ne pregătim pentru aterizare"

În sfârșit! M-am săturat să stau în avion!

După ce atingem iar pământul cu picioarele ,Tae nu mai așteaptă nici o secundă și își scoate aparatul foto ,începând să ne facă poze mie ,Yoonei și lui Jungkook ,dar și peisajului.

În aeroport ,după ce ne-am luat bagajele ,ne-am dus să îl căutăm pe șoferul care o să ne ducă la hotel.

Totul a decurs destul de rapid. Însă aglomerația orașului a stricat totul.

Eram toți 4 în mașină ,așteptând deja de 20 de minute să ne mișcăm cel puțin un metru!

Am așteptat mult și bine ,însă norocul nostru a fost că hotelul nu era la foarte mare distanță de aeroport.

Când ne dăm jos din mașină și vedem clădirea imensă ,eu și Yoona am rămas încremenite.

Este adevărat că și în Seoul sunt clădiri imense ,însă această clădire se remarcă nu numai prin înălțime ,cât și prin geamurile cu oglinzi.
-Dar de unde ați avut voi bani să ne aduceți aici? Ați jefuit o bancă? îi întreb eu pe băieți râzând
-Familia mea îi bogată ,eu deținând acțiunile uneia dintre companii și rareori model ,iar Jungkook ,ei bine ,deține o afacere destul de profitabilă.

Gura mea rămâne deschisă larg la auzul acelor cuvinte. Eu chiar am uitat că eu și cu Yoongi suntem singurii din vechiul nostru cerc de prieteni ,cu o situație materială medie.

Intrăm în hotel ,fiind întâmpinați destul de drăguț.

Băieții se ocupă de camere ,iar eu și Yoona admirăm tot ce avem în jur. Tablourile care dădeau viață acelei încăperi imense pictate în alb ,acele candelabre imense ce atârnau din tavan ,și multe altele.

Suntem îndrumați spre camerele noastre ,fiind chiar vecini. Iar împărțeala cred că o știți, eu cu Tae, iar Yoona cu Jungkook.

Înainte de a intra în camere, i-am atras Yoonei atenția.
-Dacă vă aud țipetele amândurora, vă bat pe amândoi ,le zic eu
-Bine ,bine ,zice Yoona și începe să râdă.

Strangers //K.TH ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum