Am petrecut restul zilei alături de Tae, iar pe seară am ieșit în oraș doar eu cu Yoona.
Ea părea destul de agitată ,ceva cu siguranță îi măcina gândul.Când ne plimbam printr-un parc, ferite de ochii altora am întrebat-o.
-Yoona, s-a întâmplat ceva de ești așa?
-Păi... cam da...
-Ce s-a întâmplat?
-Nu știu ,ar trebui să fiu bucuroasă pentru că se pare că o să devin mamă! ,zice ea puțin tristă.
-Dar asta e un lucru minunat! Adică un copil al tău și a lui Jungkook! Sunt așa de fericită pentru tine! ,îi zic bucuroasă și îi sar în brațe.
-Dar Jungkook ce crezi că o să zică?
-Că o să mai fie un iepure mai drăguț pe lumea asta decât el? ,îi răspund eu râzând.
-Oh, mai termină! ,îmi zice ea roșind.
-Mă gândesc ,o să creșteți voi copilul ,sau copilul vă va creste pe voi? Adică și voi doi sunteți niște copii de grădiniță! ,îi zic eu.
-Hai mă că nu îi chiar așa!Restul serii ne-am plimbat ,povestind momentele noastre frumoase din copilărie, dar și despre cum ar fi să devenim amândouă mame.
Da, două adolescente cu vise ,asta suntem. Dar rămânem să fim așa pe vecie ,deoarece pe noi două mereu ne-au legat visele noastre dar și sentimentele.
Când ajungem acasă la mine îi găsim pe cei patru băieți ,adică Tae, Jisung ,Jungkook și Yoongi stând la povești ,mai ceva ca bătrânețe de la colțurile blocurilor.
-Ați ajuns! ,strigă Tae în gura mare.
-Înainte de alte discuții ,am un anunț de făcut! ,îl întrerupe Yoona.Ea mă privea puțin descurajată, însă i-am dat aprobator din cap ,reamintindu-i că sunt mereu alături de ea.
-Vreau să vă zic că sunt însărcinată! ,zice Yoona ,iar mai apoi trage o gură imensă de aer.Ochii lui Tae parcă ies din orbite ,iar gura îi rămâne larg deschisă, pe lângă ,viitorul tată al copilului Yoonei era într-o formă de bipolaritate spontană. Cinci secunde era în șoc, alte cinci secunde era fericit și tot așa. Iar Yoongi și Jisung doar zâmbeau și nu spuneau nimic.
-Adică o să devin tată?! ,țipă Jungkook de cel mai probabil tot cartierul îl aude.
-Da, o să devi tată iepure! ,fac eu o glumă.Jungkook o ia în brațe pe Yoona ,zâmbind și sărind în sus de fericire.
-O să devin tată! Iar tu Yoona ,o să devi mamă! ,exclamă el
-Deci o să accepți copilul? ,se miră ea
-Desigur! O să urmeze și mai mulți copii! Îți promit!
-Da! Perfect! O să fie o familie de iepuri! ,glumesc eu.Cei doi nici nu mă bagă în seamă ,iar Tae, era încă șocat. Mă apropii de Tae și îl sărut scurt iar mai apoi îi șoptesc.
-Trezește-te, mai avem nevoie de tine aici!Atunci Tae își revine puțin din șoc și începe să își facă griji.
-Deci, o să fiu unchiul copilului... Apropo ,ați hotărât numele copilului? ,întreabă Tae puțin speriat.
-Da! O să îl cheme Esteban Julio Ricardo Montoya de la Rosa Ramírez! ,îi zic eu în glumă.
-Chiar ai chef de glume? ,mă întrebă Tae puțin iritat.
-Desigur! Trebuie să ne bucurăm pentru viitorii părinți ,nu?