Capitolul 16

513 51 5
                                    

Mă alătur celor două și plecăm spre mall. Pe drum ați povestit despre machiaje ,haine și alte lucruri pe care sincer ,mă derutau.

Cele două observând că eu nu prea înțeleg ceea ce ele vorbesc ,schimbă subiectul.
-Hee ,și ce îți mai place să faci? întreabă doamna Kim
-Păi... sincer ,încă sunt pasionată de desen și cântat, zic eu roșindu-mă
-Încă? Mai ști clasa a 4-a ,nu? zice Yoona râzând

În trecut

Era o zi plăcută de primăvară ,urma să avem concursul de talente. Aveam echipa formata din :Taehyung ,Yoongi ,Yoona și eu.

Trebuia doar să cânt împreună de Yoona ,Yoongi fiind la pianul ,iar Tae la saxofon.

Îmi era foarte frică însă când am aflat că Yoona nu mai poate cânta! Ea e cea care cântă cel mai bine dintre noi două!

A trebuit să urc pe scenă în fața părinților dar și a colegilor care e rau prezenți.

Mă așteptam la ceva îngrozitor ,în schimb am primit mult aplauze când am început să cânt. Cei doi erau amuțiți de uimire când mi-au auzit vocea.

Acea zi a fost atât de specială ,însă tot atunci am renunțat la toate astea

În prezent

-Cum aș putea uita? o întreb pe Yoona

Restul zile l-am petrecut în mall ,cele două cumpărându-și tot felul de haine. Eu nu am vrut absolut nimic pentru că nu îmi permit.

Totuși un lucru mi-a atras atenția. Era într-o vitrină o brățară foarte drăguță. Însă nu am bani pentru așa ceva.

Yoona observând cât de insistent mă uit asupra brățării se duce și o cumpără.
-Poftim, îi cadoul meu pentru tine ,zice Yoona întinzându-mi acea mică cutiuță în care se afla brățara.
-Nu pot să o accept ,îi zic eu Yoonei.

Aceasta îmi ia mâna și rapid îmi pune brățara la încheietură ,fără să îmi ofere oportunitatea de-a mă opune.
-Acum îi mai bine! zice Yoona cu un zâmbet imens
-Dar nu trebuia să faci asta! îi zic eu
-Ba da! Hee, în orice problemă ai fost alături de mine ,măcar acum mă pot revanșa!
-Îți mulțumesc! îi zic eu Yoonei
-Pentru ?
-Pentru că ești iar prietena mea!

Am strâns-o tare în brațe sub privirile calde ale mamei ei.

Am plecat spre hotel fiind o liniște puțin cam ciudată ,dat fiind faptul că Yoona și mama ei sunt niște vorbărețe.

Intrăm în hotel și ne luăm rămas de la Doamna Kim ,urmând să intrăm în camera mea și a lui Tae.

Deschidem ușa camerei și încremenim. Cei doi erau înconjurați de sticle de băutură ,jucându-se jocuri video.
-Ce naiba se întâmplă aici?! țipă Yoona
-Clamează-te! Nu am făcut nimic rău! zice Jungkook venind tot mai aproape de ea.
-Cum să mă calmez?! Amândoi ați stat și ați băut cât timp noi am fost cu mama! țipă ea.

Jungkook se apropie de ea și o sărută pasional ,însă Yoona se trage câțiva centimetri mai în spate.
-Crezi că mă calmezi dacă faci așa ceva?
-Nu ,dar măcar pot încerca! zice el începând să râdă.

Eram un privitor a acestui mic scandal ,iar Tae nici măcar nu se uita.

Mă îndrept spre el și îl iau în brațe pe la spate.
-Ciudatul meu ,nu mă mai bagi în seamă? îl întreb eu

Acesta oprește jocul și se întoarce spre mine. Ochii lui care mereu erau blânzi ,acum erau tulburi din vina băuturii.
-Ar trebui? mă întreabă sec
-Păi... dacă vrei plec și te las în pace ,îi zic eu
-Nuuu! Nu pleca! Nu vreau să mă lași în pace.

Îmi întorc puțin capul și observ că cei doi au plecat. Bine că măcar au închis ușa în urma lor.

Îi simt brațele lui Tae cum îmi cuprind talia ,și trăgându-mă mai aproape de el.
-Hee, dacă aș fi avut curajul mai demult să te caut... poate acum eram căsătoriți.

Cuvintele lui îmi topesc sufletul.
-Tae, o să vină vremea pentru toate. Însă acum suntem încă tineri!

Tae se uită puțin la mine iar mai apoi mă sărută.
-Micuța mea....
Nu își termină propoziția și adoarme cu capul la mine pe piept.

Cât de adorabil îi când doarme!

L-am așezat mai bine în pat ,iar mai apoi am vrut să mă pun lângă el la somn ,însă auzeam țipetele Yoonei ,iar ceva din mine zicea că trebuie să intervin în cei doi.


Strangers //K.TH ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum