Capitolul 37

361 40 0
                                    

Eram alături de Tae sub un cireș pe malul unui râu lin.
-Hee, copilul... ,îmi zice arătându-mi spre un băiețel ce se juca pe marginea râului cu niște pietricele.

Mă uit spre copilaș zâmbind ,iar apoi mă uit la Tae.
-Ce băiat frumos avem. Hwan! Vin-o la mine! ,spune Tae.
-Acum tati! ,zice copilașul cu o voce minunată.

Copilașul vine alergând spre el și îl ia în brațe.
-Vă iubesc pe amândoi! ,le spun eu alăturându-mă și eu înbrățișării.

~~Perspectiva lui Taehyung~~

Stau lângă patul lui Hee și îi țin mâna sa rece între ale mele.

Stăteam și mă gândeam la toate momentele frumoase pe care le-am avut împreună ,și pe care sper să le avem în continuare ,altfel nu m-aș putea ierta vreodată pentru ceea ce i-am făcut.

Lacrimi involuntare îmi cad pe obraji ,iar privirea pierdută asupra chipului ei alb ca zăpada.

Atunci intră pe ușă medicul cu mai multe hârtii în mână.
-Domnul Kim, acestea sunt analizele medicale ale pacientei ,îmi zice medicul înmânându-mi câteva foi.

Acesta pleacă din sală și mă lasă singur.

Mă uit peste ele doar așa trecător ,însă un paragraf îmi atrage atenția - "Stare sarcină ~bună"

Asta ce mai vrea să însemne? Adică ,Hee este gravidă?!

Inima mea o ia razna complet! Pe lângă că am lovit-o cu mașina din neatenție după ce i-am frânt sufletul în mii de bucăți ,acum e posibil să îmi omor și propriul copil!

Ce fel de om sunt?! Cad în genunchi lângă capul lui Hee și încep să plâng.
-Te rog iartă-mă! Dacă nu mă mai iubești pot accepta asta ,însă nu pot accepta să mori!

Atunci ușa salonului se deschide ,intrând Yoona și Jungkook.
-Ce a pățit Hee?! ,țipă Yoona.

~~În urmă cu câteva ore~~

După ce m-am mai calmat puțin mi-am dat seama de greșeala pe care am făcut-o lăsând-o singură acolo.
-Sunt cel mai mare idiot!

Pornesc în grabă spre casa ei doar cu gândul să nu i se întâmple ceva rău.

Mergeam cu vizată destul de mare ,când pe drumul acela întunecat zăresc o siluetă ,am încercat să pun frână ,însă a fost prea târziu ,am lovit acea persoană.

Mă dau speriat jos din mașină și rămân șocat. Am dat cu mașina chiar peste Hee!
-O nu ,o nu ,ce am făcut ?! ,țip eu disperat.

Mă așez lângă ea pe asfalt și încep să o lovesc ușor peste obraji.
-Hee! Ești bine?! Spune-mi ceva!

Însă ea nu îmi răspundea nimic. Am luat-o în brațe și am așezat-o pe scaunul din dreapta ,i-am pus centura și am pornit spre spital.
-Hee, sunt un nemernic pentru că te-am lăsat acolo singură cu cei doi ,însă a fost o decizie proastă luată la nervi. Nu mi-am imaginat vreodată că se va întâmpla așa ceva!

Ajunși la spital o predau pe mâna medicilor ,și stând pe scaune din afara salonului.

Stând agitat am decis să o sun pe Yoona și să îi zic să vină aici.

~~În prezent~~

Yoona părea șocată și în același timp nervoasă pentru cele întâmplate.
-Tae ești idiot?! ,mă întreabă Yoona.
-Da sunt! ,îi răspund.

Apele s-a mai liniștit ,însă Yoona era încă foarte supărată pe mine.
-Yoona... ,o chem eu.
-Da? ,îmi răspunde ea cu jumătate de gură.
-Hee e însărcinată... ,îi zic întinzându-i acele foi.

Yoona se uită peste ele ,iar mai apoi din nou la mine ,însă nu îmi zice nimic. Vine lângă mine și mă strânge în brațe ,neînțelegând motivul.
-Îmi pare rău că ți-au făcut rău singur ,îmi spune Yoona.

Mă uit la ea și înțeleg perfect ceea ce a zis. Eu mă simt ca și cel mai mare criminal acum ,însă ea mi-a confirmat că sunt o persoană rea.
-Sper ca Hee să își revină ,se aude vocea slabă a lui Jungkook din cealaltă parte a salonului.
-O să își revină ,o cunosc prea bine pe Hee, și știu că nu se dă bătută așa de ușor ,îi răspunde Yoona.

Liniștea se lasă din nou ,însă este întreruptă de un zgomot lung. Ne întoarcem din nou privirea spre acele aparate care acum arătau o linie perfect dreaptă.

Asistentele au venit și au cerut să ne scoată din camera lui Hee ,însă nu ,nu am acceptat așa ceva.
-Hee, nu mă lăsa! ,îi strig eu însă nici o reacție.

Mă apropii de ea și îmi iau un ultim sărut de la fata pe care am iubit-o și am s-o iubesc mai mult decât pe pe mine sau altcineva.

♥*♡∞:。.。。.。:∞♡*♥

                               ♥*♡∞:。

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                               ♥*♡∞:。.。。.。:∞♡*♥

Strangers //K.TH ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum