Dimineața mă trezesc la ora 5 ,numai ca să am timp să îmi termin bagajul la timp dar și pentru ai trimite lui Jisung un mesaj în care să îi zic să fie în fața casei mele la ora 7.
Desigur ,am făcut totul perfect ,iar la ora 6 jumătate eram deja pregătită ,cu bagajul în fața ușii.
-Hee, o să îmi fie dor de tine! ,strigă Yoongi coborând scările rapid.
-A dat dragostea în tine? ,îl întreb râzând
-Da micuțo, a dat! ,zice el strâgându-mă în brațe.
-Sugaaa! ,țip eu la el.
-Ce dor mi-a fost să te aud strigându-mă așa! ,îmi răspunde el.Însă nu apuc să îi mai zic ceva că o stare de vomă îmi vine. Îl împing de lângă mine pe Yoongi și fug la baie.
Am dat la rațe cred că absolut tot ce am mâncat ieri, iar mai apoi m-am spă at rapid pe față.
-Hee, ești bine? ,mă întrebă Yoongi din spatele ușii.
-Da, sunt bine ,îi răspund eu.Deschid ușa băii și îi observ pe cei trei băieți ,adică Tae, Jisung și Yoongi ,care păreau speriați.
-Voi doi cum ați apărut aici? ,îi întreb pe Jisung și Tae
-Ne-au adus extratereștri ,îmi răspunde Tae.
-Nu te puteai aduce pe tine însuți ,îmi pare foarte rău, îi zic eu chicotind.Trec printre cei trei idioți ai vieții mele și mă duc să îmi iau bagajul.
-Ce faci? ,mă întreabă Tae
-Mă pregătesc să plecăm ,dar voi ce mai așteptați? ,îi întreb eu.
-Bine, să plecăm ,zice Tae.Îmi iau un "Pe mai târziu de la Yoongi" și o îmbrățișare de la mătușa Sook.
Mă urc în mașină pe locul din dreapta ,chiar lângă locul lui Tae, iar mai apoi pornesc radioul.
Jisung îl ajută pe Tae să așeze cât de cât bine bagajele în portbagaj, iar mai apoi s-au așezat și ei pe locurile lor ,Jisung stând singur în spate.
Mă miră puțin faptul că Jisung și cu Tae se înțeleg relativ bine.
-Ei bine ,nu mi-ai zis motivul pentru care mergem toți trei în orașul tău natal ,zice Tae.
-Exact nu știu să îți zic despre ce este vorba ,dar fiind faptul că în scrisoarea de la părinții mei scria doar să merg urgent acasă ,și că dacă nu merg cele mai negre coșmaruri ale mele o să devină realitate ,îi răspund eu.
-Iar Jisung ,tu ce ai probleme ai de vi cu noi? ,îl întreabă Tae
-Același lucru ca și Hee ,îi răspunde.
-Eu cred că părinții noștri au un plan ,spun eu încet.Tae se uită cu coada ochiului la mine ,păstrându-și însă atenția asupra drumului.
Restul drumului nimeni nu a mai zis nimic ,Jisung s-a așezat confortabil și s-a pus la somn ,era și de așteptat să facă asta ,mai ales că era mult prea de dimineață pentru el ,iar eu mă uitam pe geam iar de la un timp am adormit și eu.
Sunt trezită însă în momentul în care Tae oprește la o benzinărie ,din cauza inerției dau cu capul de bord.
-Au! ,țip eu ,astfel încât îl sperii pe Tae, și îl trezesc pe Jisung ,săracul dă și el cu capul de tavanul mașinii.
-Amândoi sunteți excepționali! ,spune Tae începând să râdă.
-Mai taci! ,îi zis eu și îi dau un pumn ușor în umăr.