Capitolul 11

562 60 5
                                    

M-am ridicat în șezută ,Tae fiind lângă mine plângând.
-Hee! Îmi pare sincer rău! Nu am vrut să te rănesc ,doar.... Am fost un idiot! Nu îți cer să mă mai iubești ,doar...nu pleca. Nu îi nevoie să mă ierți...
-Mai taci din gură! zici și îți lipești buzele tale de ale lui ,unindu-le într-un sărut pasional.

Îmi simțeam inima zburând de fericire ,și mii de fluturi îmi străpungeau stomacul. Ce mi-ai provocat tu ,Kim Taehyung, doar Jisung a mai făcut-o!

Ne despărțim din sărut doar când rămânem fără aer.
-Kim Taehyung ,te iubesc atât de mult... zic și îmi așez capul pe umărul lui.
-Cum mă poți ierta? M-am comportat ca un prost!
-Tae, când iubești cu adevărat o persoană o ierți.

Acesta se uită puțin rușinat ,iar mai apoi se ridică în picioare ,întinzându-mi mâna.

Mă ajută să mă ridic, iar mai apoi își așează brațul în spatele gâtului meu. Dăm să plecăm din parc când telefonul lui Tae începe să sune.

"Ai găsit-o idiotule?" țipă Yoona la el

"Da, calmează-te! Imediat venim!"

Acesta îi închide apelul ,mai apoi se întoarce spre mine zâmbind.
-Sora mea încă un pic și mă împușca după plecarea ta.
-Așa a fost mereu...

Îmi întorc capul înapoi și mă uit la (,) lac.
-Mi-a zis mami... șoptesc eu
Acesta se întoarce spre mine cu față îngrijorată și puțin șocată.
-Cine ți-a zis "mami"?
-Era o fetiță foarte drăguță chiar.... la mine în vis......

Expresia facială a lui Tae se relaxează ,iar mai apoi a zâmbit dulce.
-Dacă vrei, putem să facem o persoană care să îți zică așa...
-La ce te referi? zic eu puțin derutată
-Roadele iubirii dintre doi oameni nu sunt copii?
-Perversule!

Am început să dau cu palmele în brațul lui. Da ,într-adevăr o să devin mama cuiva într-o zi ,dar nu acum.

Ne îndreptăm spre hotel ,niciunul dintre noi nu a scos vreo vorbă.

Încercăm să intrăm în hotel dar suntem opriți de Yoona și Jungkook.
-Tae! Dacă i-ai făcut ceva prie... zice Yoona ,însă este întreruptă
-Yoona! Stai liniștită! îi zic cu un zâmbet imens pe chip.

Yoona și Jungkook s-au uitat puțin unul la altul, iar mai apoi au chicotit ,trăgându-ne pe amândoi după ei.

Ne-au alergat jumătate de oră prin orașul ăsta, eu arătând deplorabil. Rochia mea fiind albă cu pete verzi.

Ne-am oprit doar atunci când am ajuns la Statuia Libertății.

Era minunată ,și extrem de înaltă.
-Este uriașă! exclamă Yoona
-Știu eu altceva mai uriaș de atâta! zice Jungkook făcându-i cu ochiul
-Jungkook! Pervers mic ce ești! exclamă fata
-Eu mă refeream la acel sandwich! Tu ești cea perversă acum! zice el începând să râdă de Yoona

Eu și Tae doar stăteam și ne uitam la împrejurimi. Era spectaculos ,păcat că am venit în vacanță și cu doi copii de grădiniță ,adică Yoona și Jungkook.

-Hee, hai să ne facem o poză! zice Tae zâmbindu-mi
-Dar arăt deplorabil!
-Alții o consideră modă ,iar tu zici că arăți rău?
-Da

Suntem întrerupți de cei doi copii mici ,care refăceau celebra scenă din Titanic când Jack o ridică pe Rose ,numai că ei râdeau ca doi proști. Da ,da ,sunt niște ciudați.

Strangers //K.TH ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum