Capitolul 12

528 53 16
                                    

-Puteți să terminați dracului cu prostiile?? zice Tae
-Bine ,bine ,gata! zice Yoona ridicându-și mâinile în aer în semn de predare.

A urmat să facem o mulțime de poze ,iar mai apoi am plecat la un restaurant.

Am mâncat fiecare ce a vrut ,iar mai apoi am plecat încet spre hotel. Desigur ,deja era noapte, iar noi încă umblam pe străzi.

Ajunși la hotel ne-am dus în camerele noastre ,amintindu-i Yoonei că nu vrem să avem o noapte albă din cauza lor.

Cum intrăm în camera de hotel ,Tae se aruncă în pat ,aproape adormind.

Mă duc rapid să mă schimb în pijamale ,iar apoi mă așez lângă iubitul meu adormit.

Este așa drăguț când doarme. Însă chiar trebuie să îl trezesc ,doar trebuie să își schimbe și el hainele.
-Tae! Trezește-te! Trebuie să îți schimbi hainele! îi zic eu scuturându-l
-Mai așteaptă 5 minute!
-Nici 5 minute! Acum!

Acesta oftează și te strânge tare la el în brațe.
-Tae! Lasă-mă!
-Încă 5 minute!

Oftez enervantă de comportamentul lui însă nu am cum să îi rezist așa că îl strâng și eu în brațe.
-Acum nici nu îți mai dau drumul ,zice Tae râzând

Nu mă mai opun în nici un fel ,și adorm împreună cu el.

A doua zi suntem treziți amândoi de razele soarelui care ,sincer pe mine mă orbește.

Mă duc somnoroasă să îmi fac un duș ,și uit să îi zic asta și lui Tae.

Îmi făceam duș liniștită când dintr-o dată ușa văii se deschide ,iar pe ea intră Tae.
-Ieși afară! țip la el

Doar își întoarce privirea în altă parte și continuă să rămână în baie.
Îi arunc cu o sticlă de gel de duș în cap iar acesta se strâmbă puțin la mine
-Bine, bine ,ai câștigat! zice ieșind pe ușa băii.

După ce ies din baie ,Tae mă aștepta.
-Hee, ne așteaptă cei doi la restaurantul hotelului să mâncăm micul dejun.

Coborâm împreună până în restaurant unde îi vedem pe cei doi așezați la o masă.
Jungkook era energic ,și la fel de copilăros ca până acum ,iar Yoona... ea era somnoroasă, se vedea pe fața ei că nu a prea dormit.
-Bună dimineața, îi salutăm noi pe cei doi prieteni

Ne așezăm lângă ei ,Yoona arătând ca un zombie.
-Yoona, s-a întâmplat ceva? o întreb eu
-Nu...

Aleg să o cred și o las în pace.
Savuram micul dejun în liniște ,până când Tae alege să o rupă
-Mai avem doar câteva ore de stat aici ,deci ,ce ați vrea să mai vedeți?

Stau puțin să mă gândesc însă nimic. Mie mi se pare destul cât am văzut.

Cum niciunul dintre noi nu a mai zis ceva, ci doar am mâncat micul dejun ,în acele câteva ore doar ne-am plimbat puțin prin oraș.

-Dar știți că nu mergem acasă ,nu? zice Jungkook când deja eram în așteptarea avionului.

Mă uitam puțin ciudat la ei. Oare unde mai mergem acum?
-Cumva mergem în Londra, zice Yoona căscând

Băieții se uitau unul la altul speriați.
- Dar de unde ști? zice Tae


Strangers //K.TH ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum