Capitolul 19

476 48 1
                                    

Am adormit îmbrățisați ,iar dimineața ne-am trezit la fel ,numai că sub razele blânde ale soarelui.

Privesc adormită restul camerei, care era scufudată în lumină.

Îl privesc blând pe cel care stătea lângă mine cu părul deranjat ,și cu o față adorabilă. Mă ridic puțin și îl sărut pe frunte. Acesta se trezește și mă trage și mai tare la el în brațe.
-Nu mă lăsa! spune el cu o voce răgușită
-Desigur că nu o să te las să dormi.

Se uită puțin dezorientat la mine ,iar apoi își trece o mână prin păr.
-Dacă tu zici....

Se ridică din pat și pleacă la baie ,lăsându-mă încă în pat. Nu vreau să mă ridic!

Îmi închid iar ochii ,pentru încă un pui de somn ,însă sunt deranjată de Tae ,care sare peste mine.
-Ce Dumnezeule faci? îl întreb eu
-Ce îmi făceai și tu mie ,zice râzând

Mă întorc cu fața spre el și parcă privesc un copil mic de 5 ani.
-De ce ești mereu așa copilăros? îl întreb eu râzând
-Dar tu de ce îmi faci inima să simtă atâtea emoții? zice afișându-și un zâmbet imens

Îl strâng în brațe și îl sărut ,asta a fost tot ce mi-a zis inima. A fost un sărut așa de dulce și destul de lung ,însă puteam să îi simt toate emoțiile prin el.
-Ești minunată ,ți-am mai zis ,nu?
-Ți-am mai zis să te dai jos de pe mine?
-A da, scuze! zice și se înroșește.

După ce ne schimbăm amândoi de pijamale ,am mers să îi luăm cu noi și pe cei doi ,Yoona și Jungkook ,să mergem să mâncăm ceva în oraș.

Zis și făcut ,însă când am mers la cei doi îndrăgostiți, sau mai bine zis Jack și Rose din Titanic ,i-am găsit încă în pijamale ,iar Yoona cu părul val-vârtej.

Îi lăsăm pe amândoi câteva minute să se schimbe ,iar mai apoi am plecat în oraș.
-Și ,ce ați vrea să mâncăm? zice Jungkook
-Croasante! Multe croasante! Și ca desert macarons! strigă Yoona voioasă.

Desigur, cum am putut uita despre pasiunea mortală ai Yoonei pentru patiseria franțuzească?! Ea întotdeauna a fost înnebunită după croasante, dar cel mai mult după macarons.

Băieții au început să râdă de ea ,dar amândoi au sfârșit luați de o ureche de către Yoona ,chiar dacă ea îi mai mică de statură decât mine.
-Dacă vă mai râdeți vreodată de iubirile mele de când m-am născut ,credeți-mă că o să fugiți de aici până în Seoul fără încetare!
-Bine, bine! zice Tae ,ridicându-și mâinile în semn de predare.

Mă amuz puțin de ei ,Yoona observând asta și începând și ea să chicotească.

Ne oprim la un mic restaurant unde fiecare mănâncă ceea ce își dorește ,urmând ca apoi să vizităm orașul.
-Putem pune mall-ul ca atracție turistică aici în Paris? întreabă Yoona
-Desigur, nu așa am zis și eu? Punem pune ca și atracție turistică și non-stopul de la colț ,nu? zice el începând să râdă.
-Încep să cred din ce în ce mai mult că mama chiar te-a scăpat în cap la naștere ,zice Yoona cu un zâmbet victorios pe chip.

Strangers //K.TH ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum