Lot samololotem trwał ponad siedem godzin, więc trochę odespałam, układając się na wygodnym fotelu pod ciepły kocem. Poswiętowałyśmy również zakończenie trasy, ponownie pijąc szampana. Omówiłyśmy też mój powrót do domu na urodziny mamy za trzy miesiące. Clio także wspomniała mi o współpracy z chłopakami z WDW. Mówiła ze rozmawiała z ich menagerem, że oni też bardzo chcieli ze mną pracować. Ciekawe jak to będzie ? Bardzo się cieszyłam. Było to coś wielkiego dla mnie.
Moje mieszkanie od lotniska dzieliła odległość około trzydziestu czterech kilometrów na oko, więc w czasie drogi postanowiłam sprawdzić social media. Prasa szalała. Widziałam to od Cassandy - mojej stylistki, że internet huczy od tego, że zakończyłam trasę. Wzięłam do ręki telefon, po czym włączyłam jedną ze stron amerykańskich gazet i o mało nie zaksztusiałam się sokiem, który popijałam.
No chyba to był jakiś żart.
●●●●●●●
Młoda, polska piosenkarka Julie zakończyła trasę po USA, która chwaliła się wielką sławą, bo bilety sprzedawały się jak ciepłe bułeczki, choć nie były takie tanie. Na ostani koncert z tej trasy zostały one wszystkie wykupione.
Gwiazda odmówiła zdjęć oraz autografów przy hotelu, kiedy opuszczała go, aby udać się na lotnisko. Udało nam się z nią porozmawiać jedynie przez kilka chwil, kiedy to dziewczyna zwiedzała miasto.
Młoda kobieta mimo wielkiego wysiłku jaki włożyła w swoją pracę, nie spoczywa na laurach, dalej ciężko pracuje. Zapytana o to co planuje po tej trasie koncertowej, odpowiedziała, że pracuje teraz nad kolejną płytą, która to będzie już trzecim krążkiem wciągu jej kariery. Wpomniała również o nowej piosence z zespołem Why Don't We, lecz nie zdradzała zbyt wielu szczegółów na temat współpracy.
Fani piosenkarki wiedzą, że dziewczyna słucha muzyki zespołu oraz sama jest ich fanką. Na pytanie na temat drugich połówek muzyków dziewczyna wydawała się rozbawiona. Powiedziała jedynie, że podczas ciężkiej pracy nie ma czasu na miłość. Śmiemy twierdzić, że po zakończonym związku ze swoim byłym pracuje na pełnych obrotach, aby nie myśleć o miłości i zakochaniu się na nowo. Czy może po spotkaniu z przystojnymi piosenkarzami życie Julie się zmieni ?
Tego dowiemy się już wkrótce. Śledźcie naszą stronę, bo nowe informacje pojawią się już niedługo.
●●●●●●●●
P
o wydaniu swojej pierwszej piosenki moim fani przyjeli, że nazywam się Julie, zamiast Julia. Nie wiedziałam jak i dlaczego się to przyjęło, ale tak już pozostało. Nie robiło mi to zbytniej różnicy. To nadal było to samo imię.
Przeczytałam artykuł Cli, ale sama nie mogłam uwierzyć w to co pisali. Co prawda rozbawiło mnie pytanie na temat dziewczyn chłopaków. Nawet nie znałam ich osobiście, dlatego nie zamierzałam wypowiadać się na ten temat, lecz oni jak zawsze wywlekali temat mojego zwiazku z Wiktorem. Wiedziałam, że napiszą wszystko byle zarobić i dać faną coś, przez co będą mogli plotkować, ale chociaż mogłaby to być prawda, a nie bzdury wyssane z palca.
- Nienawidzę kiedy wspominają o moim byłym i pieprzą jakieś głupoty - zirytowałam się.
- Jesteś sławna, halo ! - dopowiedziała Clio, przypominając mi o tym, że byłam znana. Jakbym tego nie wiedziała.
Kilkanaście minut później zatrzymaliśmy się pod domem szatynki. Pożegnałam się z nią, a ona wysiadła i podbiegła do swojego męża, który czekał na nią przed domem. Jej dzieci jeszcze spały, więc ich nie udało mi się zobaczyć, ale bardzo lubiłam Kayla i małą Mię. Byli cudowną rodziną. Lecz kiedy tak na nich patrzyłam to też chciałam, aby kiedyś w przyszłości ktoś czekał tak na mnie, aż wrócę do domu i cieszył się z tego powodu.
CZYTASZ
Piosenka || Why Don't We
FanfictionBędąc zwykłym i przeciętnym człowiekiem marzymy o wielkiej sławie, o milionach ludzi, którzy nas rozpoznają. Chcemy być na ustach ludzi, aby każdy o nas mówił, aby każdy wiedział kim jesteśmy. Za to osoby sławne marzą o spokojnym życiu, choć by o je...