Midemin bulanmasıyla koşarak odamda bulunan banyoya gittim. Kustuktan sonra başım dönmeye başladı. Geçip biraz daha dinlendikten sonra kalktım ve saate baktım. Saatin 1 olduğunu görünce aşağıya indim ve kendime bir çikolatalı ekmek hazırladım. Yedikten sonra üst kata çıktım ve dün gece girmeme rağmen yine duşa girdim. Herhalde dün çok yorulduğum ve aç yattığım için midem bulanmıştı. Duşta çok oyalandığımı düşünüp çıktım. Ece'yi arayıp ne zaman hazırlanacağını sordum. Barış 7 de geleceği için 5 gibi hazırlanacağını ama beni hazırlamak için bir saat sonra yanıma kızlarla geleceğini söyledi ve kapattık. Saat daha 3'tü. Kızlar gelene kadar vampir günlükleri izlemeye karar verdim ve bilgisayarımı açtım.
Kızlar bir saat sonra geldiler ve hazırlanmaya -daha doğrusu beni hazırlamaya- başladılar. Ece makyajımı, Su saçımı yapıyor Aslı'da adının oje olduğunu öğrendiğimi boyayı tırnaklarıma sürüyordu. Bu elbiseyi Ece seçmişti. Bu yüzden daha bir mutluydu. Hazırlanmam bitince kızlar eserini büyük hayranlıkla izleyen bir sanatçı gibi bakıyorlardı bana. Onar böyle bakınca heyecanlandım ve aynada kendime baktım.
Vaaay! Bu kadarını bende beklemiyordum. Doğrusunu söylemek gerekirse kızlar olmasa bunları tek başıma asla yapamazdım. Onlara döndüm ve "İyi ki varsınız!" diyerek sarıldım. Hemen onlar da karşılık verdi. Saate baktığımda 5'ti. Kızlar hazırlanmaya başlamıştılar. Bende hayatımda sadece birkaç kere giydiğim topuklu ayakkabı ile dengede yürümeye çalışıyordum. Aslı kızlardan önce bitirdi ve bana nasıl yürümem gerektiğini gösterdi. Saat 7'ye geliyordu ve artık hepimiz hazırdık.
Ece
Aslı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTALIK
Teen FictionBu hikaye hayatında en önem verdiği varlıkları bir hastalık yüzünden kaybedecek olduğunu öğrenen umutları, hayalleri olan bir genç kızın hikayesi... Bu hikaye Aral ve Hilal'in hikayesi...