Hilal'den:
Evden çıkarken aklıma Ece gelmişti.6 gün boyunca her gün yanıma gelmiş, nasıl olduğumu sormuş ve acıma ortak olmuştu. Zaten gerçek arkadaşlık,dostluk,kardeşlik bu değil miydi? Acısını kendi acısı,sevincini kendi sevinci,sinirini kendi siniri, mutsuzluğunu kendi mutsuzluğu saymak değil miydi dostluk? O üzgünken sırf onu güldürebilmek için hiç yapmayacağı şeyler yapmak değildi de neydi kardeşlik?
O günlerde anladım. Ece benim olmayan beni koruyan ablam,olmayan beni güldüren fedakar kız kardeşim,her şeyimi anlattığım sırdaşım,gerektiği zamanda annemdi. Ece gerçek dosttu.
Bunları düşünerek sınıfa geldim hemen sırama oturdum. Ece ilk 3 ders gelmeyeceğini söylemişti. O sırada telefonuma bir bildirim geldi.
Kimden:Kıvırcığım
Kuzum iyi misin? Bir sorun yok dimi?
O an yüzümde diğer insanlar için kısa ama benim için uzun bir zaman sonra gerçek bir tebessüm oluştu.
Kime:Kıvırcığım
İyiyim kuzum. Bi sorun yok. Asıl sen iyi misin? Niye midem bulanıyormuş?
Biraz bekledikten sonra yeni bir bildirim geldi.
Kimden:Kıvırcığım
Soğuk algınlığı bitanem sorun yok yani. Okulda görüşürüz
Kime:Kıvırcığım
Tmm. Görüşürüz.
Biraz daha telefonda oyalandıktan sonra ders zilini duydum ve telefonun sesini kısıp pantolonumun cebine koydum. Okul müdüremiz Safiye Hoca okula serbest gelmemize izin veriyordu. O yüzden bende hep kot pantolon tişört giyip gidiyorum. Birkaç haftaya havalar soğuyacağı için tişört yerine kazak giyinecektim. Diğer kızlar gibi 13 kat makyaj yapıp,mini etek giyemezdim. Çok saçma zaten okula mı geliyorsunuz Paris Moda Haftası'na mı belli değil.
Ben bunları düşünürken içeri Edebiyat Hocamız Yaren Hoca girdi. Yanında yeni bir öğrenci vardı. Kız etrafa göz atarken göz göze geldik. Bana gülünce ben de ona karşılık verdim. Daha sonra adının Su olduğunu öğrendiğim kız tek boş yer benim yanım olduğu için yanıma oturdu. Ece çok sinirlenecekti ama Su'yu tanıyınca sever bence ya. Yani....Umarım...
Yaren Hoca önümüze birer kağıt verdi ve bizden o an içimizden geçen duyguları resme dökmemizi istedi. Hepimiz çok şaşırdık çünkü Yaren Hoca ilk defa böyle bir şey yapıyordu. Daha sonra birkaç gündür fazla yaşadığım garip olan olaylardan birini daha yaşadım. Kalemi elime aldım ama bırakın yazmayı ya da çizmeyi elimde tutamadım ve yine başıma derin bir ağrı geldi. Su bunu anlamış olacak ki bana iyi misin? der gibi baktı bende "Sorun yok. Biraz uykusuzum ondandır." dedim ve önüme döndüm.
*******************
Ece teneffüste aramış,kendini hasta hissettiğini ve 3 ders için okula gelmek istemediğini söylemiş ve ben de Su'ya okulu gezdirmiştim. Evet. Tahmin ettiğiniz gibi okulu gezdirirken yine birkaç gariplik yaşanmıştı ama o an çok kafama takmamıştım.
Keşke o an kafama taktığım tek şey yaşadığım gariplikler olsaydı...
Keşke o an kafam başka hiçbir şeyle meşgul olmasaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTALIK
أدب المراهقينBu hikaye hayatında en önem verdiği varlıkları bir hastalık yüzünden kaybedecek olduğunu öğrenen umutları, hayalleri olan bir genç kızın hikayesi... Bu hikaye Aral ve Hilal'in hikayesi...