20 skyrius

53 10 5
                                    

Po keleto įtemptų laukimo akimirkų, Haris išgirdo, kaip apačioje prasivėrė chimera ir sušniokštė besisukantys laiptai, keldami į viršų atvykstančiuosius. Netrukus pasirodė augalotasis profesorius Sneipas. Už jo ėjo neatpažįstamai sugniuždytas ir palūžęs Drakas Smirdžius. Paskiausiai žengė ką tik našle tapusi Drako mama Narcisa. Visi jie buvo su juodais ilgais, Mirties Valgytojų apsiaustais, tik be baisiųjų kaukių.

Sneipas ryžtingai pabeldė į Dumbldoro duris. Durys atsivėrė ir atvykėliai suėjo vidun. Haris pasiskubino šmurkštelėti drauge su jais ir iš karto užlindo už knygų lentynos, stovinčios šalimais durų. Nors ir dėvėjo Neregimąjį apsiaustą, bet puikiai žinojo, kad Dumbldoras mato ir po juo. Todėl nerizikavo būti išmestas. Jam labai knietėjo sužinoti, kas nutiko, be to, nepasitikėjo nė vienu iš atvykusiųjų. O kas, jei jie ims ir užpuls Dumbldorą? Gal čia kokia gudrybė ir Sneipas atsivedė pastiprinimą? Tokios mintys sukosi Hario galvoje. Jis džiaugėsi, kad pro lentynų plyšį galėjo matyti visa, kas dedasi visame apvaliąjame kabinete.
Žilabarzdis profesorius matyt buvo ką tik parėjęs, mat rankose tebelaikė šūsnį rankraščių, kuriuos buvo atsinešęs į pamoką, bet taip ir nespėjo šia informacija pasidalinti su mokiniais.

Dumbldoras atrodė kiek nustebęs, kai išvydo netikėtus svečius. Padėjęs ant stalo prirašytus pergamentų lapus, priėjo prie Sneipo ir, rūsčiai suraukęs antakius, nužvelgė Draką su Narcisa.
- Na ir kas gi jums nutiko?
Drakas šniurkščiojo nuknerpęs galvą, niekaip negalėdamas nusiraminti ir nežiūrėjo į Dumbldorą. Narcisa verkė tyliai, įkniaubusi veidą į baltą skepetą.
- Severai? - reikliai kreipėsi Dumbldoras į mirtinai išblyškusį Sneipą.
- Kai mane pasiuntėte pasitikti trijų moterų, aš skubėjau kiek galėdamas, - dusliu balsu ėmė pasakoti juodaplaukis nuodų ir vaistų mokytojas, - Keliavau oru, bijojau su jomis prasilenkti. Šalia Vizlių namų pastebėjau pasalą. Stabtelėjau patikrinti. Ten buvo Lestreindžai ir abu Kerou. Jiems nematant, patekau vidun. Namie buvo tik vienas Artūras. Pasakiau jam, kad esu jo pusėje. Tuomet jis prasitarė, kad jo žmona Molė išvykusi į Godriko daubą laukti šešeto, ketindama parsivesti juos į savo namus. Mes abu matėme, kaip Belatriks apėjo namą ir pamėgino patekti vidun, kerais atidarydama duris. Artūras ją atakavo. Prisijungė ir jos palydovai. Aš nesirodžiau, tik padėjau Artūrui atmušti jų smūgius.

- Prisėskit, - pasiūlė Dumbldoras Narcisai ir Drakui, - Pasakok pasakok, Severai.
Narcisa atsisėdo į kėdę ir keletą kartų giliai trūksmingai įkvėpusi, nurimo. Drakas sėdėjo šalia, paslėpęs veidą delnuose.
- Gal būtų jie pasitraukę, bet grįžo ponia Vizli ir klykdama puolė savo vyrui į pagalbą, - iš paniaurų žaibuodamas akimis, kalbėjo Sneipas.
- Ar ji grįžo viena? - paklausė Dumbldoras.
- Neviena. Aš tik vėliau pamačiau tuos žmones. Iš pradžių jie slėpėsi sode, paskui atsilaisvinus įėjimui, subėgo vidun. Molė lengvai sužeidė Alektą ir Belatriks ėmė kviestis pastiprinimą. Labai greit atvyko Fernyras, Niurzga, Gylys ir Antoninas. Kitų nesimatė. Užvirė tikras pragaras. Keturi silpnesni buvo paslėpti rūsyje, o dvi moterys... - Sneipas giliai įkvėpė ir iškvėpė, tarsi stengdamasis nusiraminti, - Dvi moterys, dukra su motina, prisijungė prie mūsų. Jų puolimai buvo ... stiprūs... ir netrukus žuvo Alekta Kerou, o Belatriks buvo rimtai sužeista ranka. Ji pabėgo.
- O kur šešetas dabar?
- Aš nežinau. Kai Belatriks dingo, iš karto gavome įsakymą iš Valdovo susirinkti Ridlių dvare. Juos taip ir palikau pas Vizlius.
- O kas nutiko Ridlių dvare? - Dumbldoras apėjo aplink savo stalą, lyg ketindamas sėstis savo krėslan, bet tik pasirėmė rankomis į jo aukštą atkaltę.
- Liucijus buvo apkaltintas, kad ministerijoje pasirašė leidimus svetimšaliams burtininkams vykti į Hogvartsą ir neperspėjo Valdovo. Jis taip pat buvo apkaltintas, kad nedalyvavo mūšyje su tais nežinomais burtininkais pas Vizlius. Jis liko kaltas, kad žuvo Kerou ir, kad buvo sužeista Belatriks. Juk žinote kaip JIS ja rūpinasi... - Sneipas reikšmingai pažvelgė Dumbldorui į akis. Dumbldoras linktelėjo.

Haris Poteris Ir Ugnies Grandinė (HP Fanfiction)Where stories live. Discover now