0

5.7K 222 157
                                    

"Kelimenin tam anlamıyla bu saniyede,
Dünyada olan her şeyde olduğu gibi,
İnsan olmak neredeyse olması gereken en zor şey."
Oh Wonder- Lonely Star

"Oh Wonder- Lonely Star

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


10 Mart 1965 Londra

"Neredeyse tüm İngiliz cadı ve büyücülerin stadyumda buluştuğu Puddlemere United - The Montrose Magpies final maçında Puddlemere 250'ye karışılık 350 sayı ile aldığı maçla hepimizin haklı bir sevinç yaşamasına sebep olurken beraberinde gelen kutlamalarda olanlar hepimizi hüzne boğdu. Kutlamalar sırasında nereden başladığı bilinmeyen kargaşa patlak verdi ve olaylar durulduğunda 2 büyücü yaralı hatta yüzleri tanınamaz halde bulundu. Olay yerine gelen şifacıların tetkikleri sonucunda yüzlerindeki pençemsi izlerin vahşi bir hayvana ait olabileceği öne sürülürken baş şifacı Sigourney Stanley kimseyi endişelendirmek istemediğini ama iki büyücünün vücutlarının çeşitli yerlerindeki ısırıkların %99 gibi bir ihtimalle bir kurt adama ait olduğunu söyledi.
Bu doğruysa,kurt adamlar aramızda dolaşıyorsa bu çok büyük bir güvenlik açığıdır ve bakanlık başka işlerini bırakıp bununla ilgilenmelidir. Bir kurt adamın kayıt altına ve gözlem altına alınamaması,tekrar yazıyorum bakanlığın açığıdır ve bakanlığın bunun önüne geçememesi gülünçtür. Bir kurt adamın elini kolunu sallayıp iki büyücüye zarar vermesi umarım bakanlığın ilgi alanına girer tabi eğer bu söylenti gerçekse, ama ben yinede o %1'lik ihtimale sığınıp bunun gerçek olmamasını umutsuzca dileyeceğim.
Kendinize ve çocuklarınıza iyi bakın."

*

Bay Lupin gazete haberini gördüğünde oldukça sinirlenmişti. Kurt adamların ve onlar gibi bilimum yaratıkların toplumun arasında gezme hakları olduğunu düşünmüyordu. Yıllardan beri sihir bakanlığında çalışıyordu, Sihirli Kanun Yürütme Timi başkanıydı. Göreve geldiğinden bu yana kurt adamların aleyhine yasa tasarıları sunuyordu.

Bakanlıktan bazıları, bay Lupin'in yasa tasarılarının çok acımasız olduğunu savunuyorlardı. Hayret verici! Çocuklarını öne sürerek, onların barışçıl bir toplumda büyümelerini istediklerini söylüyorlardı.

Bay Lupin'in de çocuğu vardı. Remus. Henüz daha beş yaşında olan oğlunu canından çok seviyordu, bu yüzden yapıyordu bütün bunları.

Kim ne derse desin, her ne olursa olsun, vazgeçilecek bir yol değildi bu.

Oğlu için her şeyi yapardı.  Üstelik bugün küçük oğlunun  beşinci yaş günüydü, ona vereceği en büyük hediye; güvenli bir gelecekti.

Gazete haberini okuduktan sonra hemen kendi birimini toplamıştı. Yarım saate yakın bir toplantı gerçekleştirdikten sonra karara varılmış ve tehlike arz eden kurt adamların Sihir Bakanlığına teslim olması zorunlu tutulmuştu.

Zorlama gibi bakanlığın adını lekeleyecek uygulamalar yerine, heyetin de isteğiyle, orta yol gibi görünen bu fikir ortaya atılmıştı; kurt adamlar gerekli test ve tetkiklerin yapılması ve sonra da önlem alınması için bakanlığa kendileri geleceklerdi.

Heyetin bir kısmı bu fikre şiddetle karşı çıkmışlardı; fakat sayılarının azlığı onların elini kolunu bağlamıştı.

Bu korkunç bir fikirdi.
Hiçbir kurt adam esaret yolunun göründüğünü bile bile bakanlığa gelmezdi. Sonrasında olacaklar belliydi, kendileri gelmeyince bakanlık onları avlayacaktı.

Lyall Lupin resmen kurt adamlara savaş açıyordu.

Cesur bir adamdı, Britanyalı büyücüler tarafından sevilirdi, her zaman halk için çabalayan biriydi. Bu yüzden, normalde yasa tasarısına karşı çıkacak olanlar bile sesini çıkarmamışlardı.

Lyall Lupin'i destekleyen güruh, bir kaç saat beklemenin bile geç kalmaya gireceğini öne sürmüş, o dakika işlemleri başlatmışlardı.

Bakanlık habercileri tarafından anında duvarlarda beliren sihirli ilanlar bütün halkı endişeye düşürmüştü.

Dragon Yolunda kendi halinde yürüyen, diğer kurt adam arkadaşlarıyla buluşmak için yola koyulmuş Fenrir Greyback de huzursuzlanmış insanlardan biriydi.

Korkmuyordu, öfkeliydi.

Lyall Lupin kendini ne sanıyordu da böyle, kendini oldukça aşan işlere kalkışıyordu.

Greyback bütün vücudunu saran öfkesine hakim olamadı, ani bir kararla yolunu değiştirdi, Lupin hanesine doğru yola koyuldu.

*

Annesinin aldığı yeni pijamalarını giyip yatağının üzerinde babasının aldığı küçük trenle oynarken uyuya kalmıştı Remus. Huzurluydu, mutluydu. Öyle güzel bir gün geçirmişti ki, babasının işten gelirken getirdiği limonlu turta ile doğum gününü kutlamışlardı,saatlerce oyun oynamışlardı.
Bugün ondan mutlusu yoktu.

Sonunda beş yaşında olmak onun için müthiş heyecanlı bir olaydı.

Arkadaşları dört yaşında kalmışken, o artık beş yaşındaydı.

Burnu tıkalı olduğundan dolayı kesik kesik nefeslerinin karıştığı geceye ayak sesleri dahil olmuştu.

Kurt adam Fenrir Greyback hiç zorlanmadan girdiği Remus'un odasında dolandı. Yapacağı şey kesindi ve vazgeçmeyecekti. Birinin saçma sapan konuşan o adama haddini bildirmesi gerekiyordu ve Fenrir bunu seve seve yapacaktı, oğlu aracılığıyla...

Fenrir,Remus'un yatağının yanına çömeldi ve uyuyan küçük çocuğun kolunu tutup pijamasını sıyırdı,ona ömür boyu kalacak, kanına işleyecek bir hatıra bıraktı, onu ısırdı.

İşi bittikten sonra keyifle güldü.

"Doğum günün kutlu olsun çocuk."

Bazı masallar bir varmış bir yokmuş ile başlar.
Remus Lupin'in masalı ise bir  ısırıkla başladı.

clementine -remus lupin x çapulcular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin