8

2.6K 307 40
                                    

Herkese merhaba! Bölüm çook gecikti farkındayım ama iki aydır bilgisayara bağımlı yaşayan kardeşim yüzünden geçip bölüm yazamıyorum. Sakız gibi yapıştı. O yüzden bölümü telefondan yazdım ve bazı yazım yanlışlıkları olabilir. Şimdiden üzgünüm. İyi okumalar ve iyi günler!

İthaf, bu bölüm senin için 🥰😍🤟 agacsizbirkoala 🤗

📱📱📱

Hava soğuk olduğu için titreyerek ilerlerken navigasyonu açıp, yönümü belirlemeye çalışıyordum. Sonunda navigasyonun bir top gibi göstermiş olduğu kendimin nereye gittiğini çözdüğümde asıl yöne dönerek kırmızı düz hattı takip etmeye çalıştım. Sokaktaki insanlar şık giyinmiş, randevuları, buluşmaları ve hatta yeni yılı kutlamak için süslendikleri belli olan kıyafetleriyle yolda hızlı hızlı ilerliyordu.

Ben ise cılız bedenime bol gelen rahat kıyafetlerim, gözümdeki dev gözlüklerim ve örgülü saçımla hiç tanımadığım bir erkekle yılbaşı kutlamak için navigasyonu kullanıyordum. Bunu içimden söyleyince kendimi bir salakmış gibi hissetsemde varış noktasına ilerlemeye devam ettim.

Bir süre sonra navigasyonun "Varış noktasına ulaşıldı." sesini duyduğumda durup etrafıma baktım. Bir sokak üstünde açılmış dükkan ne elit bir yer, ne de kötü denecek bir yerdi. Son derece sıradan olsa da yılbaşı için süslenmiş olan dükkan oldukça tatlı duruyordu. Dükkana girip hızla kapıyı görebileceğim bir köşeye geçip oturduğumda dükkanın içine baktım. Çiftler, arkadaşlar, sevgililer ve ailelerin oturduğu dükkanda Caleb'a benzeyen kimseyi göremiyordum. Sırt çantamı masaya koyup suratımı örterek uygulamayı açıp mesaja baktım.

Bilinmeyen Kullanıcı:

-Ne zaman geleceksin?

-Çünkü sen gelmeden sipariş vermek istemiyorum.

-Ama bu açlık beni öldürecek.

-En ucuzundan bir şeyler sipariş etsem senin için sıkıntı olur mu?

-Şaka yaptım.

-Aç ve yalnızım.

Siz:

-Selam.

-Ben dükkana ulaştım.

Bilinmeyen Kullanıcı :

-Şaka yapıyorsun!

-Neredesin?

-Son on, dakikadır burada kapıdan içeri girenleri gözlerimle taciz ettim.

-Sen hangisisin?

Siz:

-En paçoz olanı.

Bilinmeyen Kullanıcı :

-Burada öyle birisini görmüyorum.

-Doğru yere geldiğinden emin misin?

-Orada mısın?

Siz:

-İnanır mısın?

-Ben de senin için aynı şeyi söyleyecektim.

-Burada sana benzeyen kimse yok.

-Yanlış bir adres mi verdin?

Bilinmeyen Kullanıcı :

-Ne?

-Sana adres bile vermedim ki.

Bilinmeyen KullanıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin