ik groette hem met een kus op zijn mond waar ik al gauw van schrok. normaal gesproken geeft karim mij een kus maar deze keer was ik degene die de eerst stap zette. ik keek karim aan die mij een rustgevende blik schonk. ik deed mijn gordel om en ging schuin met mijn benen zitten en keek hoe karim de auto bestuurde "wordt eens tijd dat ik ook eens rijlessen neem" zei ik voor de grap. karim keer me aan met een glimlach en antwoorde "haha waarom ook niet! en als je wilt, wil ik best de eerste paar lessen voor je betalen" ik keek hem aan maar voor ik kon antwoorden, legde hij zijn vinfer op mijn mond "nee, dit ga je zeker niet weigeren hbiba en om er voor te zorgen dat je me toch over haalt het niet te doen, gaan we nu naar een rijschool om je in te schrijven" ik keek hem niet begrijpend aan "waarom neem je alles zo serieus?" zei ik lachend "omdat ik weet dat je het toch niet uitvoert en er moet toch iemand een de eerste stap zetten" en drukte met zijn vinger een kus op mijn mond en dan weer op de zijne "meneer karim, we zouden naar jou huisje gaan weet je nog?" "dat weet ik mevrouw oumayma, maar wegens omstandigheden is er wat belangrijks tussen gekomen dus als u een momentje heeft?" ik moest lachen om zijn antwoord. als hij wat zegt dan meent hij het ook en komt hij het ook gewoon echt na. ik probeerde nog tegen te stribbelen maar zoals ik al zei... hij komt altijd zijn afspraken na. we waren bij een rijschool aangekomen en karim schreef me in. ik zag dat ik er niet meer onderuit kon komen dus liet ik karim maar ook gewoon zijn gang gaan. "ik wil alvast een paar lessen betalen, kan dat?" hoorde k karim zeggen "en hoeveel lessen had u in gedachten?" antwoorde de man. karim keek me aan en antwoorde "ik denk dat 25 lessen we genoeg zullen zijn" ik keek karim geschrokken aan. ik zag de man lachend naar karim kijken "uuhh sorry, karim mag ik je eventjes spreken?" zei ik met een neppe lach en trok aan zijn arm naar buiten "ben je gek geworden ofzo? je zei eerst paar lessen wist je nog? en nu 25 dat kunnen misschien wel alle lessen zijn, die voldoende kunnen zijn voor een rijexamen" karim begon te lachen "ik weet het lieverd, neem het alsjeblieft aan" en hij pakte me bij mijn gezicht vast en keek diep in mijn ogen "hbieba?" ik wilde zo graag nee zeggen maar het lukte me niet. hij gaf me een kus op mijn mond waardoor hij het me nog moeilijker maakte "waarom maak je het me zo moeilijk?" zei ik. karim moest lachen en pakte me bij mijn hand vast. samen liepen we weer terug naar de man die mij inschreef "en zijn jullie eruit gekomen?" ik keek karim aan "we doen het" antwoorde karim trots en kneep ondertussen in mijn hand. ik schonk hem een glimlach en zag hoe hij alles verrekend had en het vervolgens betaalde. nadat alles geregeld was, liepen we hand in hand naar de auto. we stapten in en keek hoe karim ook instapte. toen hij de deur achter zich dicht deed, keek hij me aan "je bent toch niet boos he?" ik bleef hem expres strak aankijken, maar toen ik merkte dat hij schrok moest ik lachen en omhelsde hem "natuurlijk ben ik niet boos op je gekkerd" en gaf hem een kusje in zijn nek "haha je liet me schrikken". ik bleef hem nog een tijdje omhelsen en liet hem uiteindelijk weer los. ik keek hem aan en las op zijn lippen dat hij "ik hou van je" zei. hij kwam dichterbij met zijn hoofd en ik sloot mijn ogen en opende ze gelijk weer, hij ruste met zijn voorhoofd op de mijne en bleef me strak aankijken "ik hou ook van jou" fluisterde ik zacht. er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht en kuste me als nooit tevoren. ik genoot van dit moment. het leek wel minuten lang te duren, terwijl het maar een paar seconde waren. hij keek me vervolgens aan en gaf me een klein kus op mijn neus en startte de auto. onderweg richting zijn huis hadden we het over koetjes en kalfjes. bij zijn straat aangekomen, keek ik bewonderd naar de omgeving. het zag er zo mooi en rustig uit. het waren alleenstaande huizen en zagen er schitterend uit. karim parkeerde de auto en stapte uit "yallah, doe je ogen dicht" en ik sloot mijn ogen. ik hoorde hoe hij de deur open deed en begeleidde me naar binnen. toen hij de deur sloot, hield hij me bij mijn middel vast. bij een kamer aangekomen mocht ik mijn ogen weer openen. ik schrok meteen. zag ik het nou goed of juist niet? ik wreef van mijn ogen en keek weer voor me uit. ik had niet door dat ik met open mond naar de mooie woonkamer stond te kijken "vind je het mooi hbiba?" zei karim nog steeds met zijn armen om mijn middel. ik was gewoon sprakeloos. alles wat mooi klassiek ingericht. mooi witte bekleding en mooie eiken meubels. het zag er zo mooi uit. hij had zeker smaak wat inrichten betreft "het is schitterend" zei ik bewonderend. hij gaf me een kus in mijn nek "kom dan laat ik je de restt van de kamers ook zien". eigenlijk wilde ik deze mooie woonkamer niet verlaten, maar liep karim toch achterna. benieuwd hoe de rest van de kamers eruit zagen. en of ik het niet dacht. de ene kamer was nog mooier dan de ander en dan niet eens over de mooie grote douche gesproken. maar de aller aller mooiste kamer was toch de slaapkamer. er stond een mooi groot bed, met allemaal rode en en gebroken witte kussens erop. de meubels waren van licht hout en ook het tapijt was gebroken wit. het was gewoon adembenemend mooi "karim, je hebt alles echt mooi ingericht. wallah!" ik kon mijn ogen niet van al die mooie meubels afhouden. het leek net of ik droomde. na zeker een half uur van de ene kamer naar de andere ta gaan, gingen we weer terug naar de woonkamer "wil je iets drinken?" vroeg karim mij. "ja graag, nawat ik allemaal gezien heb, heb ik zeker dorst gekregen" karim liep lachend naar de keuken. ik zag wat foto's staan op de dresoir en liep erop af om te zien hoe ze eruit zagen. het waren allemaal leuke, mooie familiefoto's. ik pakte 1 fotolijstje met een gezin. precies op dat moment kwam karim binnen met een dienblad met drinken en lekkere snacks. ik legde het fotolijstje terug op z'n plaats en ging richting de bank om te zitten. net toen ik wilde zitten, trok karim me op zijn schoot. hij gaf me mijn glas met bitter lemon. we praatte nog wat over onze toekomst hoe het eruit zal gaan zien. we hadden het over de bruiloft, onze kinderen en zelf over hoe het over 50 jaar zou kunnen zijn. nadat we uitgepraat waren zette karim een leuk dvd op. ik zat zo lekker in de brede armen van karim, dat ik opeens uit het niets in een vredige slaap viel.
JE LEEST
nooit gedacht dat een jongen zoveel om mij kon geven. (voltooid)
Storie d'amoregraag wil ik een verhaal beginnen dat over een meisje genaamd Oumayma gaat die heel onzeker is van zichzelf. ze ontwijkt iedereen en realisseerd zich niet hoe mooi ze wel niet is. op school wordt ze gezien als een verlegen meisje en thuis ook. ze le...