BAHAR
Saat Sabahın Dokuzu olmuştu ama bende tık yoktu bütün gece uyuyamamıştım .
Gözlerim şişmiş bir halde aynada kendime bakıp kapatıcıyı iyice göz altlarıma sürerek son kez aynada kendime baktım .
Üzerime sıfır kolsuz kırmızı bir gömlek ve altıma darpaca mavi Jeans vardı .
Topuklu Ayakkabılarımı ayağıma geçirip sonkez kendime bakıp çantamı alarak odamdan çıkıp ,
Hazal ile teyzemin evine gidecektim Kahvaltıya çağırmışlar dı beni .
Aşşağıya indiğimde hizmetliler kahvaltı sofrası kuruyorlardı .
Ben çıkıyorum Amcama söylersiniz Teyzemin yanına gideceğim "diyerek Dışarı çıkıp otoparktan Arabama binerek ,yola koyuldum ,Son zamanlarda Kemal de bir gariplik seziyorum Ama beni çok mutlu ediyordu yeri geldiğinde bakışları donuklaşıyordu sanki anlamdıramadığım bir şeyler vardı yada bana öyle geliyordu .
Yoluma dikkat ederek ,kısa zaman da teyzeme gelmiştim .Arabayı park ederken teyzemi Bahçede masaya bir şeyler koyduğunu görmüştüm Arabadan inip ,bahçeden dolanarak sessizce arkasından dolanıp sarıldım .
Yanağına bir öpücük kondurup ,
"Teyzem "diyerek sıkıca sarıldı ."Hoş geldin Bülbülüm "diyerek kollarını bana dolayıp saçımı okşayarak öptü .
"Hayırsız nerelerdesin sen bakayım Gelip gittiğinde de yok hem bu akşam bizdesin seni bir yere salmam"diyerek gülümsedi.
"Büyük zevkle sizdeyim Sultanım "diyerek ona baktım .
"Aa bensiz kucaklaşmamı yapıyorsunuz olmaz o iş beni de alın "diyerek kollarını açarak bize sarıldı .
"Çalı süpürge de geldi "diyerek Teyzem kızına baktı ve kollarını açıp onu da sardı .
"Yaa Anne benim nerem çalı süpürgesi ya "diyerek mızırdanarak Annesini öptü .
Bana bakıp "Hoş geldin Canım "diyerek sarıldı .
"Hoş buldum "dedim sevecenlikle,
"Hadi siz oturun masaya Ben çayları getireyim "diyerek eve doğru yürümeye başladı .
Hazal dirseğime vurup ,
"Beni ihmal ediyorsun haberin olsun Bülbül "diyerek yalandan surat astı.
Masaya oturup "Ben seni hiç ihmal edermiyim Safım "diyerek ona baktım .
"İyi ozaman Diyorum ki Senin şu Beyzade ile Bir tanışıp görüşsek nasıl olur Hem dörtlü randevu çok süper olur "dedi .
"Şey Bilmem ki "diyerek kararsızca ona baktım
"Ne olacak kızım Hem Yabancı kimse olmayacak Sadece Senin ki ile Umut olacak "dedi.
"İyi ozaman Konuşurum sonra sana haber veririm "diyerek gelen Teyzeme bakıp Çayları elinden alarak sofraya kurulup Kahvaltı etmeye başladık .
Börekleri ağzımda yayılarak yerken,
Teyzem "Bu arada Hayırlı olsun Bahar Hanım gerçi senden duymayı beklerdim ama "diyerek çayından bir yudum alıp bana baktığı sırada ağzımdaki lokma boğazımda kalması ile öksürmeye başladım .Hazal yanıma gelip sırtıma vurup "Helal Helal "diyerek şu içirmeye başladı bana ,
"Şey ben aslında Sana yani söyleyecektim Teyze hem daha yeni olduğu için kararsız kalmıştım "dedim mahcup bir tavır ile ,
Koluma dokunup "Benden utanma Canım kızım elbette olacak bak Hazala olsa nolur bir tık ilerleme yok "dedi .
Hazal "Yaa Anne "diyerek mızırdanmaya başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR
Teen Fiction#hayat sıralama etiketinde 1. - 10/11/2019 Oysa Kemal'i gözünden sakınırdı onu, her bir saç telini koklayarak öperdi. Kıyamazdı ki sevdiğine, Ama bugün kıymıştı.. İşte Bahar'ın en çok canını yakan bu olmuştu; kıymıştı aşkına, ruhuna, sevdasına, ye...