Çiçeklerin mis gibi kokusu Bahar'ın genzine işlemişti. Her dalından birer birer papatyanın beyaz masumluğu yüzünü gülümsetiyirdu. Genç kız o kadar hayran olmuştu ki şu kısacık sürede kaldıkları tatil yeri yüzünü daha da gülümsetmişti. Bahar topladığı çiçekleri elinde desteyerek kaldıkları eve doğru adımladığında ise az ileride sevdiği adamı görmesi ile koşarak yanına doğru adımlarken Kemal Bahar'ı görmesi ile elindeki hazırladığı kahveleri masaya koyarak sevdiği kadına yaklaştı. Kemal hayranlık ile gözlerini sevdiği kadından ayırmadan aşk ile izlerken, Bahar Kemal'in yüzüne çiçekleri getirip koklamasını sağladı.
Kemal papatyalardan derin bir nefes alıp, "Sen gibi kokuyor, aşk gibi, bu çiçekler bile senden almış kokusunu " dediğinde ise Bahar kızaran yanakları ile başını yere eğerken gülümsedi.
Bahar" Ben gibi kokuyorsa sende aşk kokuyorsun Sevgilim. Kokunda hasretlik var adamım. "Diyerek sevdiği adama bir adım atıp boynuna sokulup derin bir nefes aldı. Bahar Kemal'i gülümsemişti.
Sevdiği kadın ona aşk öle baktığında dünyalar genç adamın oluyordu. Kollarını Bahar'ın omzuna koyup çiçekleri alması ile sevdiği kadını kendisine çektiğinde başına bir öpücük kondurup sevdiği kadının saçlarına sayısızca buseler kondururken,"Bu çiçeklerden sana taç yapacağım. "Demesi ile Bahar'ın gözleri parladı."Gerçekten mi ? "Diyerek sormuştu. Her ne kadar Kemal'in cevabını bilse de sormak istemişti genç kız.
Kemal başını sallayarak "Evet Peri kızı yapacağım." Dediğinde ise Bahar sevinçle ona sarılırken, Kemal " ama önce bizim için hazırladığım kahveleri içmeye ne dersin"diyerek masadaki kahvelerden birisini sevdiği kadına uzatırken, Bahar kahveyi avuçlarının arasına alıp yudumladı .
Bahar " eline sağlık sevdiğim."
Kemal güldüğünde ise Bahar düşünmeden edememişti.' Onu ben gülümsetiyorum. Sadece bana benim için olan bu gülümsemeyi asla ama asla kimsenin görmesini istemem'diye düşünürken. Başını iki yana salladığında ise dizlerini yere uzatıp yarım kalan kahvesini çimlerin üzerine bıraktı. Bahar Kemal'e tebessüm ile izlerken " dizlerine yatacağım"diyerek fisildaması ile yere uzanıp başını Kemal'in dizine koyduğunda, sevdiği adamın papatyadan taç yapmasını izlerken ışıltı gibi gelen yüzünü izlemeye başladı genç kız.
Kemal öyle dikkatlice yapıyordu ki sevdiği kadının saçlarında papatyaların masum beyazlarını görmek istiyordu. Karısına en çok da beyaz yakışıyordu zaten. Dizlerinde yatak kadını yüreğini titretirken bir bakışı da ondaydı. Kemal dizlerime dağılan saç tutamları bir eli ile okşayarak burnuna değdirdiğinde ise gözlerini kapayarak derin bir nefes soludu. Bahar'ın saçını tutamlarına sayısızca öpücük kondururken sevdiği kadının gözünde ne kadar yüce bir insan olduğunu biliyordu. Aynı şey Kemal içinde geçerliydi. Bahar'ın bir peri kızı olduğuna inanıyordu yürekten. Bahar kanat çırptıkca parıldadığını hissediyordu genç adam.
Bahar" tacım bitmedi mi ? Saçlarım bekliyor sevgilim! Senin elinin değdiği çiçeklerimi tak artık başıma " diyerek Kemal'in dizlerinden başını kaldırdığın da ise saçları dağılarak yüzünde uçuştu.
Kemal " Bekle Peri kızım bitecek şimdi. Ellerime değen çiçekler narin senin gibi onları incitmeden işlemeliyim ki, saçlarında huzur bulsun benim gibi." Dediğinde ise Bahar gülümseyerek sevdiği adama baktığında ise inci gibi olan dişleri parladı.
Bahar Kemal'in elinde olan papatyaları görünce iç çekti."Yine kuruyacaklar bunlar. Bunları kopardım ama çok dayanmaz ki." Demesi ile son yaprağı da birbirine dolayarak hazır hale gelmişti taç.
Kemal Bahar'ın başına papatya tacı yerleştirip, " Ben sana dayanırım yetmez mi ? Hem kururlarsa saklarız sevgilim bir ömür ozaman hiç gitmez senden. Asıl kurumayan saçların kokusu gitmez yaprağı solmaz. Hem ben senin yağmurun olursam solmazsın ki,"dediğinde ise Bahar sevdiği adama aşk ile bakıp kuruyan dudaklarını yalayıp, Kemal'in gözlerine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR
Novela Juvenil#hayat sıralama etiketinde 1. - 10/11/2019 Oysa Kemal'i gözünden sakınırdı onu, her bir saç telini koklayarak öperdi. Kıyamazdı ki sevdiğine, Ama bugün kıymıştı.. İşte Bahar'ın en çok canını yakan bu olmuştu; kıymıştı aşkına, ruhuna, sevdasına, ye...