🌹⭐🌹⭐🌹
Hayatım gözlerimin'in önünde saatlerce dakikalarca yok oluşunu milim milim izlerken, çaresizlik boynumu büküyordu.
Heyecanım günden güne azalırken ben sadece olanları izliyordum . Her bir takvime bir gün daha çizik atıyordum .
Gözlerimdeki ışık her an sönecek gibi dünyaya bakarken , bekliyordum neyi bekliyordum, belki bende bilmiyordum .Olacakları mı? Yada ölüm ,hangisi daha çok can yakabilirdi yada hangi olacaklar beni ölüme sürükleyebilirdi ki ,
Kolay geliyordu ağzıma şu dört harfli kelime alışmıştım yada alışmaya cabalamıştım. Dilim söyleyemese de hissediyordum ölümü , aldığım nefes her an her saniye bir gün son bulacakken hala bekliyordum amaçsızca ,
Bir kaç gündür hala kendimde değildim korkuyordum içimde korku vardı . Ailemin karşısına çıkamamıştım sevdiklerim bile bilmiyordu burda olduğumu korkuyordum ya onların yanında ani bir atak geçirirsem diye insaların acıyarak bana bakmalarını istemiyordum .
Zaman zaman tükenirken sonun da kendimi Silkelenerek takvime son kez baktım . Artık sevdiklerimin yanına gitmeliyim eğer böyle her an bir şey olacak diye beklersem korkum daha çok kök salacaktı içimde .
Dolabın karşısına geçip uzun mor kareli elbiseyi aldım, Üzerimdeki tşört ve eşortmanı çıkarıp gelişi güzel katlayarak yatağın üzerine koyduğumda, elbiseyi üzerime geçirip ön yakasındaki düğmeleri ilikleyerek son verdiğimde, saçlarımı toplarken odanın kapı sesi yankılanmıştı.
Toprak "Bahar hadi kahvaltı hazır kuzen"diye bağırması ile "geliyorum "diyerek seslendim .
Saçlarımı toplayarak at kuyruğu yaptım yüzüme canlılık gelsin diye hafif bir makyaj yapıp gözümün altındaki mor halkaları gizlemeye çalıştım .Nihayet hazır olduğuma kanaat verirken ,çantamı ve telefonumu alarak aşşağıya doğru yöneldim .
Mutfağa girdiğim zaman Balkon kapısından güneş yansıyarak evin içine doğmuş gibiydi . Masaya yaklaşıp oturduğumda ,
"Günaydın "diyerek fısıldadım .
"Günaydın Bahar "diyerek çayları bardaklara doldurup ,
"Bu gün gideceğiz artık değil mi ? "diyerek yüzüme baktı .
"Evet gideceğiz ilk Amcamın yanına uğrayalım sonra teyzemin "diyerek çayımdan bir yudum alıp derin bir nefes verdim .
"Babam seni görünce çok sevinecek Bahar "diyerek tebessüm etti .
"Öyle "diyerek gülümsedim.
Bir kaç dakika sonra kahvaltımız bittiğinde , Toprak bana yardım ederek sofrayı toplamıştık.
Çantamı masadan alıp omzuma astım kapıya yönelip çıkmıştık .
Toprak'ın arabasına bindiğimizde emniyet kemerimi bağlayarak, Heyecanıma engel olamadım .
Bu gün anlaşılan bayağı bir gerilecektim . Umarım bir aksilik çıkmazdı . Kısa bir zaman sonra nihayet Amcamın yanına geldiğimiz de tedirginlikle soludum .
Toprak elime dokunup sıkması ile ,"Her şey çok güzel olacak "diyerek konuştu .
"Umarım "diyerek fısıldadım .
Arabadan nihayet çıktığımız da vücudumun ürpermesi derin bir nefes aldım son zamanlarda aldığım nefes sıklaşıyordu.
Toprak yanıma yaklaşarak elini sırtıma koyup ilerlemeye başladığın da onunla beraber ilerleyip evin kapısını çalmaya başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR
Fiksi Remaja#hayat sıralama etiketinde 1. - 10/11/2019 Oysa Kemal'i gözünden sakınırdı onu, her bir saç telini koklayarak öperdi. Kıyamazdı ki sevdiğine, Ama bugün kıymıştı.. İşte Bahar'ın en çok canını yakan bu olmuştu; kıymıştı aşkına, ruhuna, sevdasına, ye...