🌹Siyah Yıldızlar...

271 53 19
                                    



Gözlerimi araladığımda yanımdaki boşluk hissi ile tedirgin olmuştum .
Yatakta oturur pozisyonu aldığımda etrafa bakındım . Yastığın üzerinde bir tane papatya görmem ile gülümsedim .

Papatyayı alıp derin bir nefes aldığımda ,Gülümsedim . Bir haftadır yeni ,yeni huzur ile gözlerimi açıyordum. Dün nihayet hastaneden çıkmıştım . Ve doktorun söylediğine göre herşey gayet güzel ve normal olduğunu dile getirmişti . Bir sorun yaşamayacağımı öğrenince içten içe içim sevinç kaplamıştı.

Annemin evinde kalmaya devam ediyorduk ,Teyzem her ihtimale karşı yanımıza taşınmıştı şimdilik ,bir kaç gündür ,Kemal yoğundu . Bir işi vardı belliydi ama sormaya zamanım olmuyordu .

Yine bu gün erken kalkıp gitmişti galiba her ne kadar burada olacağını bilmek istesem de yoktu galiba ,

Yine de ismini sayıklamak istedim .
"Kemal "dediğimde sadece ortamda benim sesim yankı yapmıştı .

Kapının tıklanıp açılması ile Teyzem ,"Günaydın Kara kuzum " diyerek konuşması ile bacaklarımı yataktan aşşağıya sarkıttım.

Teyzeme bakıp "Kemal yine gitmiş "dediğimde ,

"Ya öylemi kızım ,yoğun tabi günlerdir işlere bakamadı "dediğinde haklılık payı vardı .

"Öyle "diyerek yataktan kalktım .

Teyzem "Kızım sen hazırlan bahçeye kahvaltı hazırladım . Birazdan Hazal ile Karaca gelir "dediğinde başımı salladım .

Dün geleceklerini söylemişlerdi .
Banyoya doğru adımladığım da ,Üzerimdeki pijamaları sepete koyup duşa kabinin içerisine adımladım .

İlk başta soğuk gelen şu şimdi ise ılık bir şekilde akması ile duvara yaslanıp suyu hissetim . Güzel bir duşun ardından ,dolabın içindeki bornozuma sarıldığım da ,saçlarımı havlu nun içerisinden çıkarıp serbest bıraktım . Saçımdaki suyun damlaları boncuk boncuk akarken parkenin ıslanmasına aldırış etmedim . Odama girdiğimde dolabımın karşısına geçtim . Dolabı açıp baktığımda ,Mavi uzun bir elbiseyi alıp yatağın üzerine koydum . Çekmeceden iç çamaşırlarımı alıp onları da ,yatağın üzerine koyarak bornozumu çıkarıp giyindim .

Saçım ıslaklığını havlu ile nemini alarak sıkıca sarmalayarak kuruladıktan sonra saç tarağımı elime alıp aynanın karşısına geçtim . Saçlarımı güzel bir şekilde tarayarak elbiseme uygun mavi bandajımı başıma taktığımda derin bir nefes aldım .
Telefonumu elime alarak tam Kemal'i, arayacağım sıra meşgul olabileceği aklıma geldiğinde , mesajlar kısmına girdim.

"Yine seni görmediğim bir gün oldu ,Günaydın..."

Mesajı gönderdiğimde tam cebime koyacağım sıra , telefonumun sesi odada yankılanması ile kalbim tekledi...

Arayan Kemal'di. Heves ile telefonumu açtığımda aşık olduğum sesi kulaklarımda yankılandı . "Günaydın Karıcım "dediğinde ,

Gülümsedim.

"Günüm senin ile aydınlığa, "dediğimde güldüğünü anladım .

Konuşmama devam ederek odadan çıkmaya başladım .

"Erkencisin "dedim .

"Evet Canım işler bayağı aksamış ,Bahar saat dört de ,seni aldırtacağım Güzelim "dediğinde, tam konuşacağım sıra ,

"Soru sormak yok "dedi.

"Pekala sen nasıl istersen "dedim.

Sessiz kaldı . Güldüğünü hissediyordum. "Güldüğünü hissediyorum "diyerek düşüncelerimi dile getirdim .

BAHAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin