🌹Sen benim en büyük Yangınımsın

209 51 3
                                    




Genç adam yatakta kolunun üzerine yaslanmış karısını gözlüyordu. Sevdiği kadının saçlarını koklayarak öpüyordu onu rahatsız etmeden. Bembeyaz yüzünü kirpiklerini biçimli dudaklarını sanki unutacakmış gibi hasret ile bakıp izliyor ve sevdiği kadının kokusunu hasretle kokluyordu. Elini Bahar'ın kalbine koydu. Ne güzel atıyordu bu kalp Kemal için yaşam kaynağıydı bir de, elini Bahar'ın  kalbinden çektiğinde dikkatlice sevdiği kadının kalbinin üstüne kafasını koyup kalp atış seslerini dinlemeye başladı.

Kemal" Nede güzel atıyor bu kalp hep atsa. Bende daima dinlesem bir ömür."

Dediğinde gülümserken sevdiği kadın elini kaldırıp kocasının saçlarına daldırıp, okşarken, "Bu kalp senin için atıyor Bahar'ın  Kemal'i."

Kemal karısının sesini duyması ile başını kaldırıp Bahar'a baktı.

"Uyanmışsın."

"Gitmemişsin."

İkiside gözlerinin içine sevgi ile  bakıp konuştuklarında 
gülümsediler. Bahar" Uyandım hemde günüm seni görünce mutluluk ile huzur buldu."

Kemal karısının saçlarını okşayarak yüzüne değdirdiğinde, "Gitmedim bu gün kadınım ile olacağım."

Bahar heyecanla içten içe sevinirken, "Bu gün tek uyanacağımı sanmıştım."

Kemal" Günlerdir seni ihmal ediyorum farkındayım sevgilim ama artık işim bitti."

Bahar onu tekrarladı.
"Bitti."

Kemal" çok uyuyan bir kadına sahibim beyi burda aç kaldı. Ama hâla karısı uyukluyor." Dediğinde ise, Bahar Kemal'in  onunla uğraştığını anlayınca koluna vurdu.

"Siz de şuan halinden pek memnun gibisiniz Kemal bey" dedi.

Kemal Bahar'ın  yüzüne yüzünü yaklaştırıp yanağına bir buse kondurdu.
Kulağına yaklaşıp sıcak nefesini verdiğinde genç kız baştan aşşağıya titredi.

Kemal" Ben halimden çok memnunum Peri kızı. Ya sen ?"

Dediğinde ise Bahar'ın  tenine öpücükler kondurması başladı. Bahar sesini çıkarmadı. Sadece başını sallamak ile yetindi. Dudaklarını Kemal'in  dudakları ile buluşturup gözlerini kapayarak anın tadını çıkarmaya başladı. Kalbi bedeni ateş gibi kavruldu. Nefesini nefesinde hissedip sevdiği adamın kollarında o ulaşılmaz heyecanı tattı.

Genç kız elindeki tarak ile saçlarını taramaya başladı. Aynadaki haline derince baktı. Yüzünde gülücükler vardı. Mutluluğun en güzel yanı vardı. Sevdiği adam tarafından sevilmek çok güzel olduğunu biliyordu. Tarağı aynanın önündeki konsola bırakıp bandajını masadan alıp başına takması ile aşşağıya inmeye başladı. Merdivenlerden inerken, mutfağa doğru adımladığında sevdiği adamı gördü. Kemal çayı demlemiş omlet için gerekli mazemeleri hazırlıyordu.

Bahar Kemal'in yanına adımlayarak ellerini Kemal'e sardı. Sırtının ortasına bir öpücük kondurup, sıkıca sarıldığında, Kemal arkasına dönerek Bahar'ı sarmaladı ve alnına derin bir öpücük kondurup,

"Papatya kokulu kadınım."

Dediğinde ise Bahar gülümsedi.
Kemal bir anda Baharı kucaklayarak tezgaha oturtması ile  ellerini Bahar'ın  beline sardı. Gözleri gözlerine değdiğinde hazırladığı kahvaltılık peynirinden birazcık alıp Bahar'ın dudaklarına götürdü. Bahar ağzını aralayarak peyniri yediğinde gülümsedi.

"Bütün her şeyi ben hazırladım. Sen doğru bahçeye Peri kızı. "

Bahar başını sallayarak sevdiği adama son kez bakıp gamzesine ufak bir buse bıraktı.

BAHAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin