Merhaba Oy ve yorumlarınızı bekliyorum Keyifli okumalar...
🍁BAHAR🍁
Kemanıma öyle çok kapılmışım ki Annemin bestelerini çalmaya okadar dalmışım ki Gelen kişinin beni dinlemesini bile fark etmemiştim .
Hazal yanıma yaklaştı ve omzuma dokunarak ,
"Yine çok güzel Çalıyorsun Bülbül "dedi.
Gözlerim dolarak "öyle gibi "dedim."Ee sen Ne yapıyorsun burda Okulda olman gerekmiyor mu ?"dedim.
"Dersim erken bitti seni görmek istedim "diyerek bana baktı.
"İyi yapmışsın Canım benim "diyerek güldüm .
"Gel odama geçelim "diyerek elimdeki kemanı masaya bırakarak karşı odaya doğru adımlayarak kapıyı açıp içeri girdik .
Hazal yatağıma kendini atarak tavana bakarak ofladı .
Yanına uzanıp başımı çevirerek ona döndüm .
"Ne oldu neyin var "diyerek ona baktım .
"Keşke bende bilsem "diyerek mırıltıyla konuştu.Kolunu dürtüp bana bakmasını sağladım ,
Yüzünü sıvazlayarak bana döndü ."Umut ile ben Galiba ayrılacak gibiyiz Bahar son zamanlarda ya işi oluyor yada beni başından savmaya çalışıyor gibi Bahar yada bana öyle geliyor bilemiyorum "diyerek gözlerini kırpıştırıp derince bir iç çekerek tekrar tavanı izlemeye başladı .
"Ya saçmalama seninle ilgili değildir Kuzum üzülme bildiğimiz tanıdığımız Umut çünkü "dedim.
Gözleri biraz olsun ışıldaması ile "Gerçekten mi ?"dedi.
"Tabiki de "diyerek başımı sallayarak ona bakıp kolundan tutarak ,
"Hadi bakalım Ayağa kalk Bu gece seni ben idare ederim Teyzeme söylersin bende kalacağını seni güzelce hazırlayalım doğru Umut'un evine yürü "dedim.
"Kızmaz mı? Bahar "diyerek yataktan kalkıp ,
"Hayır hem o istedim süpriz olur ona da "
Diyerek dolabının kapağını açarak içinden en güzel en iddayı uygun kıyafet bakmaya başladım .Yanıma yaklaşıp beni izleyerek beraber bir yandan elbise seçmiştik .
Eline Siyah boyundan çaprazlı sırt dekoltesi olan elbiseydi ve cok kısaydı Hazala elbiseyi verip "Sen giyin ben aşşağıya bir kaç bir şey hazırlatayım yemekleri götürmüş olursun orda uğraşmazsın "dedim.
Elimi tutup "iyi ki varsın moralimi hemen yerine getirdin "dedi.
Yanağına bir öpücük kondurup yanağını sıkarak "Hadi sen giyin Kuşum "diyerek Odadan çıkıp aşşağıya indiğimde mutfağa adımlayarak Sema teyzeye seslenerek ,
"Sema teyze bana yaptığın tatlılar ve bu gün için pişirdiğin yemeklerden iki kişilik ayır ve paket yaparmısın "diyerek ona bakıp gülümsedim.
"Yaparım tabi Bahar kızım "diyerek saklama kablarını çıkarıp yaptığı yemeklerden koymaya başladı .
Ona yardım ederek hazırlamıştık.
Yiyecekleri Piknik sepetine koyarak Elime alıp "Teşekkür ederim Sema teyzem "diyerek mutfaktan çıkarak koridora adımladığım da Amcamın sesi yankılanıyor du ."Yeter Artık Melike Yeter O kız besleme değil Kendine gel kendine Kadın Oda bu Ailenin varisi "diyerek bağırıyordu .
"Ne varisi Bey O kız bizim başımıza bela beladan başka bir şey getirmiyor Ailesi bile onun yüzünden öldü"demesi ile Ellerim titreyerek yumruk haline gelmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHAR
Teen Fiction#hayat sıralama etiketinde 1. - 10/11/2019 Oysa Kemal'i gözünden sakınırdı onu, her bir saç telini koklayarak öperdi. Kıyamazdı ki sevdiğine, Ama bugün kıymıştı.. İşte Bahar'ın en çok canını yakan bu olmuştu; kıymıştı aşkına, ruhuna, sevdasına, ye...